Obowiązki osoby zatrudnionej
- współtworzenie i realizacja strategii sprzedażowej Firmy
- prowadzenie procesu handlowego od pierwszego kontaktu (tel./mail) z Klientem po podpisanie z nim umowy i dopilnowanie prawidłowej realizacji zamówienia
- samodzielne wyszukiwanie i klasyfikowanie kontaktów, projektowanie i prowadzenie kampanii generowania leadów
- przygotowanie i prezentowanie ofert oraz negocjowanie warunków współpracy z Klientem
- zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa dla klienta biznesowego (B2B)
- realizacja indywidualnych planów sprzedażowych w zakresie sprzętu sieciowego i serwerowego, rozwiązań Data Center, oprogramowania oraz usług związanych z jego instalacją i konfiguracją
- współudział w doborze rozwiązań dla Klienta przy współpracy z różnymi działami w Firmie
- rejestrowanie i raportowanie działań sprzedażowych
Wymagania
- znajomość infrastruktury IT (mile widziane wykształcenie wyższe z obszaru IT)
- minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z klientem biznesowym w sprzedaży produktów IT, najlepiej w aktywnej sprzedaży rozwiązań teleinformatycznych (serwery, rozwiązania sieciowe, oprogramowanie itp.) - warunek konieczny
- umiejętności prowadzenia rozmów, szczególnie konsultacji i dialogów technicznych z Klientem B2B
- dobra organizacja czasu pracy, duża samodzielność, nastawienie na realizację celów
- otwartość, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- czynne prawo jazdy kat. B - gotowość do podróży służbowych
- mile widziane: zainteresowanie marketingiem, biznesem i sprzedażą, informatyką, nowinkami technologicznymi, rozwiązaniami sieciowymi i serwerowymi
Oferujemy
- atrakcyjne premie uzależnione od wyników sprzedaży
- środowisko pracy oparte na współpracy, zaangażowaniu, dobrej atmosferze, wymianie wiedzy i doświadczenia (przekonaj się czytając opinie naszych pracowników i kandydatów w zakładce➡️ "dlaczego ZETO", na naszej stronie kariery)
- doświadczony zespół specjalistów na pokładzie
- duża swoboda w realizacji własnych autorskich pomysłów, elastyczność we wdrażaniu zmian, w budowaniu strategii rozwojowej działu teleinformatycznego
- możliwość współtworzenia innowacyjnych projektów,
- możliwość dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem,
- współpracę w oparciu o dowolną formę umowy,
- dostęp do produktów i usług Firmy po preferencyjnych cenach (abonament telefoniczny, dostęp do Internetu i telewizji, sprzęt elektroniczny),
- benefity takie jak: dofinansowanie do karty multisport, możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- informatyka
Wynagrodzenie
4000 - 4000 PLN
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae