Specjalista ds. obsługi klienta
OMEGA Pilzno
Rzeszów, Podkarpackie

praca 3 marca, 14:34

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • zapewnienie doskonałej obsługi klientów
  • budowanie i rozwijanie trwałych relacji z obecnymi klientami
  • stałe wsparcie klientów, analiza ich potrzeb i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań
  • monitoring i raportowanie klientom statusu realizacji zleceń
  • współpraca z działami wewnętrznymi

Wymagania

  • co najmniej 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta
  • znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • zaangażowanie, odpowiedzialność determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów
  • czynne prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i korporacyjnego

Oferujemy

  • pracę w jednej z największych firm transportowych z 30-letnią tradycją
  • stabilność zatrudnienia (umowa o prace + system premiowania)
  • przygotowany specjalnie dla ciebie program wdrożeniowy, który pomoże ci odnaleźć się na nowym stanowisku
  • na każdym etapie rozwoju wsparcie merytoryczne i udział w szkoleniach podnoszących kompetencje
  • możliwość wszechstronnego rozwoju w wybranym dla ciebie kierunku
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatną opiekę medyczną
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • parking dla pracowników
  • program rekomendacji pracowników
  • dobrą kawę :)

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • zarządzanie
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU