Obowiązki osoby zatrudnionej
- zapewnienie doskonałej obsługi klientów
- budowanie i rozwijanie trwałych relacji z obecnymi klientami
- stałe wsparcie klientów, analiza ich potrzeb i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań
- monitoring i raportowanie klientom statusu realizacji zleceń
- współpraca z działami wewnętrznymi
Wymagania
- co najmniej 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta
- znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
- umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- zaangażowanie, odpowiedzialność determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów
- czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziane
- doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i korporacyjnego
Oferujemy
- pracę w jednej z największych firm transportowych z 30-letnią tradycją
- stabilność zatrudnienia (umowa o prace + system premiowania)
- przygotowany specjalnie dla ciebie program wdrożeniowy, który pomoże ci odnaleźć się na nowym stanowisku
- na każdym etapie rozwoju wsparcie merytoryczne i udział w szkoleniach podnoszących kompetencje
- możliwość wszechstronnego rozwoju w wybranym dla ciebie kierunku
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatną opiekę medyczną
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
- dobrą kawę :)
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- zarządzanie
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae