Opis stanowiska
Theme and goal of the project: Analityk IT helpdesk będzie odpowiedzialny za odbieranie połączeń głównie od klientów z USA, wspierając również lokalizacje PL i międzynarodowe. Praca w godzinach 9-17, w systemie pracy 9/80 lub 4/10. Pracownik na tym stanowisku będzie raportował bezpośrednio do Lockheed Martin Service Desk Manager w Polsce.
Praca 100% zdalnie lub hybrydowa z biura w Mielcu.
UWAGA!!! pierwsze tygodnie szkoleniowe praca z biura w Mielcu
Obowiązki osoby zatrudnionej
- Rozwiązywanie problemów technicznych i odpowiadanie na zapytania w zakresie wsparcia wewnętrznego i zewnętrznego sprzętu komputerowego, oprogramowania, sieci i systemów telekomunikacyjnych.
- Skuteczne diagnozowanie, identyfikacja i izolacja problemów na podstawie uwag i skarg.
- Poszukiwanie i analiza problemów z wykorzystaniem własnej wiedzy, historycznych zapisów baz danych.
- Przekierowywanie rozmów do dostępnych specjalistów w bardziej złożonych i trudnych przypadkach.
- Szybkie reagowanie na problemy z odpowiednimi rozwiązaniami.
- Ostrzega kierownictwo o powtarzających się problemach i wzorcach problemów.
- Rejestrowanie połączeń przy użyciu odpowiedniego zestawu narzędzi przy jednoczesnym przestrzeganiu uzgodnionych umów SLA, jeśli to możliwe.
- Zapewnienie zdalnego wsparcia dla użytkowników dial in, w tym wykorzystanie VPN.
- Obsługa urządzeń mobilnych i zaszyfrowanych pamięci USB.
- Profilowanie i obsługa kont Restricted LAN Interconnect i Shared Working Environment.
- Pisanie, aktualizowanie i utrzymywanie pisemnych procesów i procedur.
- Wysyłanie alertów systemowych i komunikatów o awariach do bazy użytkowników.
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (must have)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne (pisemne i ustne) zarówno w języku angielskim jak i polskim.
- Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Microsoft.
- Doświadczenie w obsłudze programu Microsoft Outlook i Microsoft Office Suite.
- Samodzielna motywacja z chęcią uczenia się od kolegów.
- Musi być dobrym graczem zespołowym i być w stanie wykorzystać własną inicjatywę.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne (pisemne i ustne) zarówno w języku angielskim jak i polskim.
- Wykazane doskonałe umiejętności obsługi klienta.
Mile widziane
- Udokumentowane umiejętności w zakresie etykiety telefonicznej.
- Dynamiczne i elastyczne podejście "can-do".
- Doświadczenie w zakresie wsparcia ITSM oraz znajomość ITIL.
- Doświadczenie w obsłudze VPN/dostępu zdalnego.
- Doświadczenie w zakresie wsparcia urządzeń mobilnych.
- Doświadczenie w obsłudze środowisk sieciowych, w tym bezprzewodowych.
- Doświadczenie w obsłudze komputerów i wsparcia technicznego.
- Doskonałe umiejętności zarządzania czasem.
Oferujemy
- Pracę u klienta zagranicznego (USA)
- Pracę w dużej warszawskiej firmie
- Możliwość startu w branży IT
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa zlecenie / o dzieło
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- automatyka i robotyka
- elektronika i telekomunikacja
- informatyka
- mechatronika
Języki
- angielski (zaawansowany)
Wynagrodzenie
0 - 5000 PLN
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae