Service Desk Analyst / Helpdesk Support
Astek Polska
Mielec, Podkarpackie

praca 14 lutego, 09:59

Opis stanowiska

Theme and goal of the project: Analityk IT helpdesk będzie odpowiedzialny za odbieranie połączeń głównie od klientów z USA, wspierając również lokalizacje PL i międzynarodowe. Praca w godzinach 9-17, w systemie pracy 9/80 lub 4/10. Pracownik na tym stanowisku będzie raportował bezpośrednio do Lockheed Martin Service Desk Manager w Polsce. Praca 100% zdalnie lub hybrydowa z biura w Mielcu. UWAGA!!! pierwsze tygodnie szkoleniowe praca z biura w Mielcu

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Rozwiązywanie problemów technicznych i odpowiadanie na zapytania w zakresie wsparcia wewnętrznego i zewnętrznego sprzętu komputerowego, oprogramowania, sieci i systemów telekomunikacyjnych.
  • Skuteczne diagnozowanie, identyfikacja i izolacja problemów na podstawie uwag i skarg.
  • Poszukiwanie i analiza problemów z wykorzystaniem własnej wiedzy, historycznych zapisów baz danych.
  • Przekierowywanie rozmów do dostępnych specjalistów w bardziej złożonych i trudnych przypadkach.
  • Szybkie reagowanie na problemy z odpowiednimi rozwiązaniami.
  • Ostrzega kierownictwo o powtarzających się problemach i wzorcach problemów.
  • Rejestrowanie połączeń przy użyciu odpowiedniego zestawu narzędzi przy jednoczesnym przestrzeganiu uzgodnionych umów SLA, jeśli to możliwe.
  • Zapewnienie zdalnego wsparcia dla użytkowników dial in, w tym wykorzystanie VPN.
  • Obsługa urządzeń mobilnych i zaszyfrowanych pamięci USB.
  • Profilowanie i obsługa kont Restricted LAN Interconnect i Shared Working Environment.
  • Pisanie, aktualizowanie i utrzymywanie pisemnych procesów i procedur.
  • Wysyłanie alertów systemowych i komunikatów o awariach do bazy użytkowników.

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (must have)
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne (pisemne i ustne) zarówno w języku angielskim jak i polskim.
  • Podstawowa znajomość systemów operacyjnych Microsoft.
  • Doświadczenie w obsłudze programu Microsoft Outlook i Microsoft Office Suite.
  • Samodzielna motywacja z chęcią uczenia się od kolegów.
  • Musi być dobrym graczem zespołowym i być w stanie wykorzystać własną inicjatywę.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne (pisemne i ustne) zarówno w języku angielskim jak i polskim.
  • Wykazane doskonałe umiejętności obsługi klienta.

Mile widziane

  • Udokumentowane umiejętności w zakresie etykiety telefonicznej.
  • Dynamiczne i elastyczne podejście "can-do".
  • Doświadczenie w zakresie wsparcia ITSM oraz znajomość ITIL.
  • Doświadczenie w obsłudze VPN/dostępu zdalnego.
  • Doświadczenie w zakresie wsparcia urządzeń mobilnych.
  • Doświadczenie w obsłudze środowisk sieciowych, w tym bezprzewodowych.
  • Doświadczenie w obsłudze komputerów i wsparcia technicznego.
  • Doskonałe umiejętności zarządzania czasem.

Oferujemy

  • Pracę u klienta zagranicznego (USA)
  • Pracę w dużej warszawskiej firmie
  • Możliwość startu w branży IT

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa zlecenie / o dzieło

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • automatyka i robotyka
  • elektronika i telekomunikacja
  • informatyka
  • mechatronika

Języki

  • angielski (zaawansowany)

Wynagrodzenie

0 - 5000 PLN

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU