Pracownik Administracyjny Działu Kadr
Optimal Synergy Sp. z o.o. Service Sp.k.
Tarnobrzeg, Podkarpackie

praca 30 stycznia, 13:42

Opis stanowiska

Misją firmy Optimal Synergy Sp. z o.o. Service Sp.k. jest wspieranie zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami. Jeśli szukasz pracy, która da Ci szansę na rozwój, a także umożliwi podnoszenie zawodowych kompetencji zgłoś się do nas! Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Pracownik Administracyjny Działu Kadr Miejsce pracy: Tarnobrzeg Do twoich obowiązków należeć będzie: • Dbanie o właściwy obieg dokumentów; • Archiwizacja dokumentów; • Kontakt z instytucjami ZUS i NFZ; • Rejestracja pracowników na terenie UE; • Terminowe składanie wniosków przez ePUAP; • Udział w procesie delegowania pracowników; • Współpraca z innymi działami firmy. Oczekiwania pracodawcy: • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; • Komunikatywna znajomość j. angielskiego; • Znajomość zagadnień z zakresu działu kadr – mile widziana; • Dobra organizacja pracy; • Dokładność, rzetelność, terminowość; • Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym; • Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Proponujemy: • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji; • Miejsce pracy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@optimalsynergy.eu oraz o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Optimal Synergy Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)).” Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Jednocześnie * wyrażam/ nie wyrażam zgodę/y na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. Optimal Synergy Sp. z o.o. Service Sp.k. ul. Piękna 28 A lok. 5, 00-547 Warszawa Wpis do Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 28996 *prawidłowe zaznaczyć

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Dbanie o właściwy obieg dokumentów.
  • Archiwizacja dokumentów.
  • Kontakt z instytucjami ZUS i NFZ.
  • Rejestracja pracowników na terenie UE.
  • Terminowe składanie wniosków przez ePUAP.
  • Udział w procesie delegowania pracowników.
  • Współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Dokładność, rzetelność, terminowość.
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjnym.
  • Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Mile widziane

  • Znajomość zagadnień z zakresu działu kadr.

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji.
  • Miejsce pracy przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

absolwent

Wykształcenie

  • zarządzanie
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU