Pracownik Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim (praca z domu)
Amazon
Rzeszów, Podkarpackie

praca 20 stycznia, 14:53

Opis stanowiska

Nasza misją w Amazon jest stać się najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie a nasz wielokrotnie nagradzany Dział Wysyłki i Dostawy Amazon (SDS) jest kluczem do osiągnięcia tego celu. Robimy wszystko, co w naszej mocy dla naszych klientów, z tego czerpiemy naszą energię i dlatego przekonasz się, że tutaj podchodzimy do rzeczy inaczej. Nie zostaniesz poproszony o czytanie ze scenariusza lub nauczenie się dialogu na pamięć. Zamiast tego, zapewnimy Ci szkolenie potrzebne do rozwiązywania problemów naszych klientów. Wprowadzisz swoją własną osobowość do każdej rozmowy z klientem i zapewnisz wyjątkowe wsparcie, które nasi klienci uwielbiają.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Czym będziesz się zajmować jako pracownik Działu Obsługi Klienta?
  • Jako pracownik (SDS) Amazon, Twoim głównym celem będzie zapewnienie satysfakcjonującej dostawy poprzez wspieranie klientów, kierowców, nadawców oraz naszych partnerów świadczących usługi logistyczne.
  • Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych niemieckojęzycznych klientów, odpowiadając na ich pytania przez telefon, czat oraz email.
  • Będziesz również korzystać z różnorodnych narzędzi, aby wyszukać i zastosować odpowiednie rozwiązania w czasie rzeczywistym a dzięki temu wspomagać przepływ informacji między uczestnikami procesu dostawy i efektywnie komunikować się z naszymi klientami.
  • Twoim obowiązkiem będzie także zbieranie informacji, by zapobiec potencjalnym problemom, które mają wpływ na doświadczenia klientów oraz jakość dostaw.

Wymagania

  • Jakie umiejętności będą Ci potrzebne?
  • Minimalny wiek: 18 lat
  • Uprawnienie do wykonywanie pracy w Polsce
  • Biegła znajomość języka niemieckiego oraz polskiego zarówno w mowie, jak i w piśmie (co najmniej na poziomie B2),
  • Doświadczenie w obsłudze komputera
  • Możliwość pracy od 6 rano do północy, od poniedziałku do niedzieli
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne, popołudniowe, wieczorne, weekendy i godziny dodatkowe, w zależności od potrzeb)
  • Cichy pokój lub miejsce pracy z biurkiem i krzesłem
  • Ze strony technicznej - łącze DSL (LAN) lub LTE o prędkości co najmniej12 Mb/s (nie WIFI)

Oferujemy

  • Co otrzymasz w zamian? Jedną ze wspaniałych rzeczy związanych z dołączeniem do Działu Obsługi Klienta Amazon jest to, że nie potrzebujesz wcześniejszego doświadczenia w obsłudze klienta. Gdy dołączysz, przejdziesz szkolenie i otrzymasz kompletny pakiet wyposażenia. Dodatkowo oferujemy szereg korzyści, w tym:
  • Opieka medyczna LUX MED
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Ubezpieczenie na życie i od niezdolności do pracy w Aviva
  • Dodatek za prace z domu
  • Możliwości kształcenia i rozwoju
  • Pakiet Multisport
  • Wynagrodzenie: 32,25 zł za godzinę + bonus językowy (833,00 zł miesięcznie) + dodatek za pracę w domu (100,00 zł miesięcznie)

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • europeistyka
  • logistyka
  • stosunki międzynarodowe
  • transport

Języki

  • niemiecki (średnio-zaawansowany)

Informacje dodatkowe

  • Jeśli ta rola brzmi jak dla Ciebie, kliknij w poniższy link, aby rozpocząć proces aplikacyjny tutaj: https://amazon.force.com/BBJobDetails?reqid=a0R4U00000KvLUMUA3
  • Proces aplikacji trwa około 1-2 godziny, w tym czasie musisz wypełnić zgłoszenie oraz testy, które ocenią Twoje dopasowanie na stanowisko. Aby proces przebiegł jak najsprawniej, zalecamy korzystanie z laptopa/komputera stacjonarnego. Po zakończeniu każdego etapu będziesz mieć możliwość zapisania wniosku i powrotu do niego, jeśli to konieczne, ale zdecydowanie zalecamy, aby zakończyć cały proces za pierwszym razem, jeśli jest to możliwe. Ponieważ rola jest dwujęzyczna (polsko/niemiecka), poprosimy Cię również o wykonanie testu językowego w kolejnych etapach.
  • Jeśli przejdziesz pomyślnie przez proces rekrutacji, skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię o kolejnych krokach!
  • Więcej wskazówek znajdziesz w naszym Przewodniku Aplikacyjnym: https://www.amazon.jobs/en/landing_pages/customer-service-application-guide
  • Amazon jest pracodawcą równych szans. Wierzymy, że zatrudnianie zróżnicowanej kadry pracowniczej jest podstawą naszego sukcesu. Podejmujemy decyzje rekrutacyjne w oparciu o Twoje doświadczenie i umiejętności. Cenimy Twoją pasję do odkrywania, tworzenia, upraszczania i budowania.
  • Ochrona Twojej prywatności i bezpieczeństwo Twoich danych jest od dawna najwyższym priorytetem dla firmy Amazon. Prosimy zapoznać się z naszą Informacją o ochronie prywatności, aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób gromadzimy, wykorzystujemy i przekazujemy dane osobowe naszych kandydatów.

Wynagrodzenie

6000 - 6500 PLN

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU