Specjalista ds. kadr i płac
Alumeco Service Sp. z o.o.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 16 stycznia, 14:26

Opis stanowiska

• Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników; • Prowadzenie administracji osobowej pracowników,

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • • Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracowników oraz rozwiązywaniem umów, • Prowadzenie administracji osobowej pracowników, • Prowadzenie ewidencji, rozliczenie czasu pracy;• Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników;• Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców;• Sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS;• Administrowanie PPK;• Przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych;• Tworzenie kont pracowniczych;• Rozliczanie oraz księgowanie delegacji;

Wymagania

  • • Wykształcenie wyższe;• Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata;• Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych;• Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1);• Praktyczna znajomość programów COMARCH Optima oraz Płatnik mile widziana.• Sumienność, dokładność, umiejętność dobrej organizacji własnej pracy oraz zarządzania priorytetami.

Oferujemy

  • • Umowę na zastępstwo;• Rzetelne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych;• Praca w młodym dynamicznym zespole w międzynarodowym środowisku; • Karta przedpłacona (lunch card);• Ubezpieczenia na życie;• Elastyczne godziny pracy; • Dofinansowanie szkoleń oraz kursów językowych;• Fundusz Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do Multisport, Prezenty świąteczne, paczki dla dzieci.)

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • finanse i rachunkowość
  • matematyka
  • zarządzanie

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU