praca 16 stycznia, 14:26
Opis stanowiska
• Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników;
• Prowadzenie administracji osobowej pracowników,
Obowiązki osoby zatrudnionej
- • Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem pracowników oraz rozwiązywaniem umów, • Prowadzenie administracji osobowej pracowników, • Prowadzenie ewidencji, rozliczenie czasu pracy;• Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników;• Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców;• Sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS;• Administrowanie PPK;• Przygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowych;• Tworzenie kont pracowniczych;• Rozliczanie oraz księgowanie delegacji;
Wymagania
- • Wykształcenie wyższe;• Doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 2 lata;• Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych;• Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1);• Praktyczna znajomość programów COMARCH Optima oraz Płatnik mile widziana.• Sumienność, dokładność, umiejętność dobrej organizacji własnej pracy oraz zarządzania priorytetami.
Oferujemy
- • Umowę na zastępstwo;• Rzetelne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych;• Praca w młodym dynamicznym zespole w międzynarodowym środowisku; • Karta przedpłacona (lunch card);• Ubezpieczenia na życie;• Elastyczne godziny pracy; • Dofinansowanie szkoleń oraz kursów językowych;• Fundusz Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do Multisport, Prezenty świąteczne, paczki dla dzieci.)
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- finanse i rachunkowość
- matematyka
- zarządzanie
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae