Opis stanowiska
Firma Sagitum S.A. zatrudni osobę na stanowisko Asystentka/Sekretarka
Obowiązki osoby zatrudnionej
- profesjonalna organizacja i prowadzenie sekretariatu,
- obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych,
- zarządzanie dokumentacją: obieg dokumentów, archiwizacja, sporządzanie pism, zarządzeń oraz umów,
- zarządzanie flotą firmową,
- obsługa urządzeń biurowych,
- nadzór nad zaopatrzeniem (artykuły biurowe oraz spożywcze),
- doraźne obowiązki, prośby i inicjatywy wspierające pracę Zarządu,
- współpraca z innymi działami w firmie.
Wymagania
- bardzo dobra organizacja pracy, efektywne zarządzanie czasem,
- samodzielność w działaniu, zaradność, rzetelność,
- komunikatywność,
- czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny),
- znajomość narzędzi MS Office.
Mile widziane
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenie na kierunkach administracyjnych lub pokrewnych
- znajomość aktualnych przepisów prawa oraz polityki RODO
Oferujemy
- umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia,
- wynagrodzenie ustalane indywidualnie dopasowane do doświadczenia,
- możliwość rozwoju i udziału w szkoleniach,
- przyjazną atmosferę pracy w pozytywnie nastawionym, zgranym i ambitnym zespole,
- benefity, m.in. dofinansowujemy karty sportowe, pakiet medyczny.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- europeistyka
- finanse i rachunkowość
- stosunki międzynarodowe
- zarządzanie
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae