Asystentka/Sekretarka
Sagitum S.A.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 12 grudnia, 11:59

Opis stanowiska

Firma Sagitum S.A. zatrudni osobę na stanowisko Asystentka/Sekretarka

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • profesjonalna organizacja i prowadzenie sekretariatu,
  • obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych,
  • zarządzanie dokumentacją: obieg dokumentów, archiwizacja, sporządzanie pism, zarządzeń oraz umów,
  • zarządzanie flotą firmową,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • nadzór nad zaopatrzeniem (artykuły biurowe oraz spożywcze),
  • doraźne obowiązki, prośby i inicjatywy wspierające pracę Zarządu,
  • współpraca z innymi działami w firmie.

Wymagania

  • bardzo dobra organizacja pracy, efektywne zarządzanie czasem,
  • samodzielność w działaniu, zaradność, rzetelność,
  • komunikatywność,
  • czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny),
  • znajomość narzędzi MS Office.

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenie na kierunkach administracyjnych lub pokrewnych
  • znajomość aktualnych przepisów prawa oraz polityki RODO

Oferujemy

  • umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia,
  • wynagrodzenie ustalane indywidualnie dopasowane do doświadczenia,
  • możliwość rozwoju i udziału w szkoleniach,
  • przyjazną atmosferę pracy w pozytywnie nastawionym, zgranym i ambitnym zespole,
  • benefity, m.in. dofinansowujemy karty sportowe, pakiet medyczny.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • europeistyka
  • finanse i rachunkowość
  • stosunki międzynarodowe
  • zarządzanie
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU