praca 15 września, 12:17
Opis stanowiska
Opracowywanie i wdrażanie strategii marek w SM
Obowiązki osoby zatrudnionej
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marek w SM.
- Przygotowywanie wycen, rekomendacji kampanii.
- Monitoring i optymalizacja kampanii zgodnie z celami.
- Tworzenie raportów na podstawie programów monitorujących.
Wymagania
- znajomość (na dowolnym poziomie) narzędzi do prowadzenia kampanii – Facebook Ads Manager, Google Ads (ewentualnie innych).
- Znajomość (na dowolnym poziomie) Google Analytics (lub podobnego narzędzia).
- Doskonała znajomość języka polskiego.
- Doświadczenie udokumentowane certyfikatami „Podstawy marketingu internetowego” – Google Internetowe Rewolucje oraz certyfikat z reklamy produktowej Google potwierdzający wiedzę z podstaw tworzenia i dostosowywania efektywnych kampanii produktowych (aplikacje bez certyfikatów nie będą rozpatrywane).
Oferujemy
- Ciekawe i ambitne projekty – brak rutyny i powtarzalności działań.
- Możliwość realizowania międzynarodowych projektów.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
- Rozwój zawodowy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji
- Umowę o pracę na pełen etat.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa zlecenie / o dzieło
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae