Specjalista ds. marketingu internetowego
GrupaWW
Rzeszów, Podkarpackie

praca 15 września, 12:17

Opis stanowiska

Opracowywanie i wdrażanie strategii marek w SM

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii marek w SM.
  • Przygotowywanie wycen, rekomendacji kampanii.
  • Monitoring i optymalizacja kampanii zgodnie z celami.
  • Tworzenie raportów na podstawie programów monitorujących.

Wymagania

  • znajomość (na dowolnym poziomie) narzędzi do prowadzenia kampanii – Facebook Ads Manager, Google Ads (ewentualnie innych).
  • Znajomość (na dowolnym poziomie) Google Analytics (lub podobnego narzędzia).
  • Doskonała znajomość języka polskiego.
  • Doświadczenie udokumentowane certyfikatami „Podstawy marketingu internetowego” – Google Internetowe Rewolucje oraz certyfikat z reklamy produktowej Google potwierdzający wiedzę z podstaw tworzenia i dostosowywania efektywnych kampanii produktowych (aplikacje bez certyfikatów nie będą rozpatrywane).

Oferujemy

  • Ciekawe i ambitne projekty – brak rutyny i powtarzalności działań.
  • Możliwość realizowania międzynarodowych projektów.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
  • Rozwój zawodowy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji
  • Umowę o pracę na pełen etat.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa zlecenie / o dzieło

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU