Doradca Klienta (Telesprzedaż)
Polskie ePłatności S.A.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 24 sierpnia, 16:13

Opis stanowiska

Oferujemy • Umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz comiesięczny system premiowy uzależniony od poziomu realizacji celów. • Szkolenie wdrażające i wsparcie lidera w codziennej pracy oraz możliwość awansu. • Pracę od poniedziałku do piątku, godziny pracy 8:00-16:00. • Szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje. • Dopłatę do pakietu świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta MultiSport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego i wiele innych… • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych.
  • Realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych.

Wymagania

  • Projekt związany głównie z utrzymaniem klienta.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon).
  • Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel).
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM).
  • Szybkie przyswajanie wiedzy.
  • Zaangażowanie i entuzjazm.
  • Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi.

Mile widziane

  • Doświadczenie w obszarze sprzedaży lub obsłudze Klienta (telefonicznej sprzedaży lub obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej).

Oferujemy

  • Umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz comiesięczny system premiowy uzależniony od poziomu realizacji celów.
  • Szkolenie wdrażające i wsparcie lidera w codziennej pracy oraz możliwość awansu.
  • Pracę od poniedziałku do piątku, godziny pracy 8:00-16:00.
  • Szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje.
  • Dopłatę do pakietu świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta MultiSport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego i wiele innych…
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

absolwent

Wykształcenie

  • stosunki międzynarodowe
  • zarządzanie
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU