Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta
nazwa.pl sp z o.o.
Kraków, Małopolskie

praca 18 sierpnia, 15:51

Opis stanowiska

Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń "abuse" oraz pozostałych zapytań technicznych od naszych klientów. Jeśli jesteś osobą, która z entuzjazmem i zaangażowaniem będzie rozwiązywała problemy techniczne klientów i chcesz pracować w zespole pasjonatów branży IT, to nie czekaj dłużej i aplikuj! Możliwość pracy zdalnej 100%.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • mailowa obsługa klientów w zakresie technicznym, sporadycznie poprzez inne kanały komunikacji (telefon, livechat)
  • wsparcie w drobnych pracach technicznych przy sprzęcie serwerowym oraz konsumenckim
  • udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie klientów o postępach w rozwiązywaniu ich problemów
  • techniczne wsparcie merytoryczne dla osób pracujących w Dziale Obsługi Klienta
  • analiza i rozpatrywanie spraw typu ‘abuse’

Wymagania

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie działającej w zakresie technologii internetowych
  • umiejętność sprawnego poruszania się po konsoli systemu Linux
  • wiedza nt. protokołów pocztowych
  • umiejętność konfigurowania serwerów
  • samodzielność oraz duże zaangażowanie
  • gotowość do nauki języków skryptowych
  • znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej
  • gotowość do pracy zmianowej (elastyczny grafik)

Oferujemy

  • pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
  • profesjonalne wdrożenie do pracy
  • wsparcie przełożonych i doświadczonych współpracowników
  • stałe podnoszenie kompetencji poprzez udział w cyklicznych szkoleniach oraz rozwojowych projektach
  • możliwość awansu wewnętrznego i/lub udział w rekrutacjach wewnętrznych
  • pakiet atrakcyjnych benefitów i zniżki na usługi nazwa.pl (m.in. pakiet startowy, ubezpieczenie medyczne, MultiSport, budżet rozwojowy, cykliczne niespodzianki, imprezy integracyjne itp.)

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

absolwent

Wykształcenie

  • elektronika i telekomunikacja
  • informatyka

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU