Opis stanowiska
Agencja Content Marketingu i Copywritingu Conture do swojego zespołu poszukuje pracownika na stanowisko:
OFFICE ASSISTANT
Dołącz do nas!
Lubisz pracę z ludźmi, a jednocześnie działasz jak szwajcarski zegarek? Doceniasz nowinki technologiczne i wierzysz, że automatyzacja działań to klucz do sukcesu? Świetnie! Jeśli do tego porządek i samodzielność to Twoje drugie imię, idealnie pasujesz do naszego zespołu!
Odezwij się do nas już dziś! Przeprowadzimy Cię przez szybki i przejrzysty proces rekrutacji i ani się obejrzysz, a już będziesz odpisywać na pierwszą wiadomość z maila w domenie Conture!
Profil kandydata — co doceniamy najbardziej?
Wiedzę związaną z obszarem content marketingu i copywritingu,
doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej,
biegłą obsługę narzędzi systemowych — stawiamy na automatyzację i nowoczesne rozwiązania,
umiejętności analityczne,
samodzielność, odpowiedzialność i dobrą organizację pracy,
przejmowanie inicjatywy, swobodę w komunikacji i nawiązywaniu kontaktów,
wielozadaniowość i sprawne działanie pod presją czasu — lubimy, jak się dzieje,
ustalanie priorytetów oraz skuteczne realizowanie powierzonych zadań.
Dodatkowo zaplusujesz, jeżeli:
posiadasz doświadczenie w pracy w agencji,
znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym,
praca w branży marketingowej nie jest Ci obca.
Jakie będą Twoje obowiązki?
Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Copywriterami i Korektorami,
dbanie o właściwy i terminowy obieg dokumentów oraz przepływ informacji,
bieżąca obsługa poczty e-mail: sprawne odpowiadanie na pytania współpracowników i skuteczne rozwiązywanie problemów,
porządkowanie zadań administracyjnych i weryfikowanie zestawień,
obsługa zleceń zgodnie ze standardami firmy,
kontrola terminów realizacji zadań zespołu kreatywnego,
współpraca i wsparcie pozostałych działów firmy: rekrutacji, sprzedaży, kreatywnego i HR,
budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
działanie z narzędziami systemowymi.
Co chcemy Ci zaoferować?
Współpracę w pełnym zakresie na podstawie umowy cywilnoprawnej oraz możliwość stałego zatrudnienia (w godzinach 9:00-17:00).
Pracę w 100% zdalną.
Dodatkowy wolny dzień w dniu urodzin — możesz świętować je tak, jak lubisz. :)
Dbamy też o Twój relaks po pracy, dlatego zapewniamy subskrypcję Disney + i Empik GO.
Rozmowy rozwojowe z wykorzystaniem testu talentów Gallupa — chcemy wiedzieć, jak najlepiej wykorzystać Twój potencjał!
Dostęp do nowoczesnych narzędzi — m.in. Livespace, Trello, Hrappka, G Suite.
Współpracę w zakresie realizowania projektów dla największych marek i liderów e-commerce.
Onboarding oraz bieżące wsparcie.
Cykliczne spotkania integracyjne — lubimy razem świętować.
Możliwość rozwoju i awansu.
Luźną i swobodną komunikację w pracy.
Wiemy, że to praca dla Ciebie! Uzupełnij formularz aplikacyjny wraz z:
CV z numerem kontaktowym oraz adresem e-mail,
oczekiwaniami finansowymi,
informacją o swojej dyspozycyjności i możliwości rozpoczęcia współpracy.
Zaaplikuj przez link:
https://aplikuj.hrappka.pl/oferta/Office-Assistant/74019
Obowiązki osoby zatrudnionej
- Takie jak w treści oferty :)
Wymagania
- Takie jak w treści oferty :)
Oferujemy
- Informacje w treści oferty :)
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- finanse i rachunkowość
- stosunki międzynarodowe
- zarządzanie
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae