Office Assistant
Conture
Rzeszów, Podkarpackie

praca 20 lipca, 11:53

Opis stanowiska

Agencja Content Marketingu i Copywritingu Conture do swojego zespołu poszukuje pracownika na stanowisko: OFFICE ASSISTANT Dołącz do nas! Lubisz pracę z ludźmi, a jednocześnie działasz jak szwajcarski zegarek? Doceniasz nowinki technologiczne i wierzysz, że automatyzacja działań to klucz do sukcesu? Świetnie! Jeśli do tego porządek i samodzielność to Twoje drugie imię, idealnie pasujesz do naszego zespołu! Odezwij się do nas już dziś! Przeprowadzimy Cię przez szybki i przejrzysty proces rekrutacji i ani się obejrzysz, a już będziesz odpisywać na pierwszą wiadomość z maila w domenie Conture! Profil kandydata — co doceniamy najbardziej? Wiedzę związaną z obszarem content marketingu i copywritingu, doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej, biegłą obsługę narzędzi systemowych — stawiamy na automatyzację i nowoczesne rozwiązania, umiejętności analityczne, samodzielność, odpowiedzialność i dobrą organizację pracy, przejmowanie inicjatywy, swobodę w komunikacji i nawiązywaniu kontaktów, wielozadaniowość i sprawne działanie pod presją czasu — lubimy, jak się dzieje, ustalanie priorytetów oraz skuteczne realizowanie powierzonych zadań. Dodatkowo zaplusujesz, jeżeli: posiadasz doświadczenie w pracy w agencji, znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym, praca w branży marketingowej nie jest Ci obca. Jakie będą Twoje obowiązki? Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Copywriterami i Korektorami, dbanie o właściwy i terminowy obieg dokumentów oraz przepływ informacji, bieżąca obsługa poczty e-mail: sprawne odpowiadanie na pytania współpracowników i skuteczne rozwiązywanie problemów, porządkowanie zadań administracyjnych i weryfikowanie zestawień, obsługa zleceń zgodnie ze standardami firmy, kontrola terminów realizacji zadań zespołu kreatywnego, współpraca i wsparcie pozostałych działów firmy: rekrutacji, sprzedaży, kreatywnego i HR, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, działanie z narzędziami systemowymi. Co chcemy Ci zaoferować? Współpracę w pełnym zakresie na podstawie umowy cywilnoprawnej oraz możliwość stałego zatrudnienia (w godzinach 9:00-17:00). Pracę w 100% zdalną. Dodatkowy wolny dzień w dniu urodzin — możesz świętować je tak, jak lubisz. :) Dbamy też o Twój relaks po pracy, dlatego zapewniamy subskrypcję Disney + i Empik GO. Rozmowy rozwojowe z wykorzystaniem testu talentów Gallupa — chcemy wiedzieć, jak najlepiej wykorzystać Twój potencjał! Dostęp do nowoczesnych narzędzi — m.in. Livespace, Trello, Hrappka, G Suite. Współpracę w zakresie realizowania projektów dla największych marek i liderów e-commerce. Onboarding oraz bieżące wsparcie. Cykliczne spotkania integracyjne — lubimy razem świętować. Możliwość rozwoju i awansu. Luźną i swobodną komunikację w pracy. Wiemy, że to praca dla Ciebie! Uzupełnij formularz aplikacyjny wraz z: CV z numerem kontaktowym oraz adresem e-mail, oczekiwaniami finansowymi, informacją o swojej dyspozycyjności i możliwości rozpoczęcia współpracy. Zaaplikuj przez link: https://aplikuj.hrappka.pl/oferta/Office-Assistant/74019

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Takie jak w treści oferty :)

Wymagania

  • Takie jak w treści oferty :)

Oferujemy

  • Informacje w treści oferty :)

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • finanse i rachunkowość
  • stosunki międzynarodowe
  • zarządzanie
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU