Koordynator do spraw rozwoju biznesu i komunikacji
MWM Smoczeński, Łobos, Koszuta-Szylar, Szychowicz sp.k.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 3 czerwca, 14:15

Opis stanowiska

Informacje podstawowe: MWM poszukuje kreatywnej osoby na stanowisko koordynatora ds. rozwoju biznesu i komunikacji, która chce dołączyć do naszego zespołu pracującego w Rzeszowie. Jest to nowa funkcja zapewniająca wsparcie w zakresie świadomego kierowania rozwojem firmy i zapewnienia jej zrównoważonego rozwoju. Wybrany kandydat, współpracując ściśle z Zarządem, będzie odpowiedzialny za wsparcie wdrażania nowej strategii biznesowej, rozwijanie i utrzymywanie relacji z klientami i współpracownikami oraz utrzymanie i aktualizację danych biznesowych. Podległość służbowa: Koordynator ds. komunikacji i rozwoju biznesu będzie podlegał bezpośrednio wspólnikowi odpowiedzialnemu za rozwój biznesu i marketing. Główne obowiązki: Rozwój biznesu:  Śledzenie rynku i identyfikowanie możliwości pozyskania nowych zleceń;  Prowadzenie i aktualizacja firmowego systemu CRM;  Rozwijanie i utrzymywanie relacji z klientami;  Nadzór nad kalendarzem i organizacja spotkań;  Przygotowanie i składanie ofert, koordynacja wymagań i terminów z zespołem MWM, klientami i zewnętrznymi konsultantami; Komunikacja:  Redagowanie i przygotowanie materiałów marketingowych i komunikacyjnych;  Monitorowanie mediów, imprez i portali branżowych;  Przygotowanie zgłoszeń do konkursów; Kwalifikacje i wymagania Wymagane:  Zainteresowania w zakresie sztuki, designu i architektury;  Łatwość komunikacji i nawiązywania kontaktów;  Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole;  Umiejętność redagowania tekstów, przygotowania prezentacji i dokumentów;  Znajomość MS Word, Excel, Powerpoint; Pożądane:  Doświadczenie w branży PR lub/i marketingu;  Znajomość rynku deweloperskiego i architektonicznego;  Doświadczenie w obsłudze systemów CRM;  Biegłość w tworzeniu materiałów graficznych (Adobe InDesign / Affinity Publisher);  Język angielski; Jak aplikować: Prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez formularz umieszczony na stronie www.mwmarchitekci.pl/kariera lub bezpośrednio na adres praca@mwmarchitekci.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MWM również na potrzeby przyszłych rekrutacji”. Dziękujemy wszystkim kandydatom za ich zainteresowanie. MWM Architekci PS. Dopuszczamy inną formę i wymiar zatrudnienia

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Główne obowiązki:Rozwój biznesu: Śledzenie rynku i identyfikowanie możliwości pozyskania nowych zleceń; Prowadzenie i aktualizacja firmowego systemu CRM; Rozwijanie i utrzymywanie relacji z klientami; Nadzór nad kalendarzem i organizacja spotkań; Przygotowanie i składanie ofert, koordynacja wymagań i terminów z zespołem MWM, klientami i ze-wnętrznymi konsultantami;Komunikacja: Redagowanie i przygotowanie materiałów marketingowych i komunikacyjnych; Monitorowanie mediów, imprez i portali branżowych; Przygotowanie zgłoszeń do konkursów;

Wymagania

  • Wymagane: Zainteresowania w zakresie sztuki, designu i architektury; Łatwość komunikacji i nawiązywania kontaktów; Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole; Umiejętność redagowania tekstów, przygotowania prezentacji i dokumentów; Znajomość MS Word, Excel, Powerpoint;

Mile widziane

  • Pożądane: Doświadczenie w branży PR lub/i marketingu; Znajomość rynku deweloperskiego i architektonicznego; Doświadczenie w obsłudze systemów CRM; Biegłość w tworzeniu materiałów graficznych (Adobe InDesign / Affinity Publisher); Język angielski;

Oferujemy

  • ciekawą pracę

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • architektura
  • architektura i urbanistyka
  • budownictwo
  • finanse i rachunkowość
  • zarządzanie
  • zarządzanie i inżynieria produkcji
  • zarządzanie i marketing

Języki

  • angielski (średni)

Wynagrodzenie

0 - 3000 PLN

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU