Opis stanowiska
Specjalista ds. Audytu
Miejsce pracy: Tajęcina k. Rzeszowa
Polskie ePłatności (PeP) to lider branży Fintech, działający na rynku od 11 lat. Firma znajduje się w pierwszej trójce największych na polskim rynku procesorów płatności bezgotówkowych oraz jest częścią międzynarodowej Grupy Nets /Nexi-lidera europejskiej branży płatniczej.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
• Przygotowanie programów audytowych i przeprowadzaniu audytów w Spółkach z grupy;
• Gromadzenie i analiza zebranych danych w ramach zadań audytowych;
• Udokumentowanie przeprowadzonych testów audytowych;
• Wyciąganie wniosków na podstawie wyników audytu oraz proponowanie usprawnień;
• Udział w przygotowaniu raportów audytowych;
• Monitorowanie i dokumentowanie realizacji zaleceń poaudytowych.
POSZUKIWANE KOMPETENCJE
• Doświadczenie w realizacji audytów wewnętrznych lub zewnętrznych min. 2 lata;
• Wykształcenie wyższe z zakresu: Finanse, Rachunkowość, Ekonomia, Zarządzanie, Prawo, IT;
• Dobra znajomość pakietu MS Office;
• Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność precyzyjnego formułowania myśli w mowie i piśmie;
• Samodzielność w działaniu i dobra organizacji pracy własnej, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań;
• Umiejętność analitycznego myślenia oraz gotowość do ciągłego uczenia się i rozwoju;
• Mile widziany dyplom lub certyfikat związany z audytem wewnętrznym (CIA) lub systemem zarządzania bezpieczeństwa informacji ISO 27001.
OFERUJEMY
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego.
• Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po okresie próbnym.
• Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, imprezy integracyjne i wiele innych.
Zachęcamy i zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego - Aplikuj!
https://eplatnosci.elevato.net/pl/specjalista-ds-audytu,ja,1115
Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.
Obowiązki osoby zatrudnionej
- ZAKRES OBOWIĄZKÓW• Przygotowanie programów audytowych i przeprowadzaniu audytów w Spółkach z grupy;• Gromadzenie i analiza zebranych danych w ramach zadań audytowych;• Udokumentowanie przeprowadzonych testów audytowych;• Wyciąganie wniosków na podstawie wyników audytu oraz proponowanie usprawnień;• Udział w przygotowaniu raportów audytowych;• Monitorowanie i dokumentowanie realizacji zaleceń poaudytowych.
Wymagania
- POSZUKIWANE KOMPETENCJE• Doświadczenie w realizacji audytów wewnętrznych lub zewnętrznych min. 2 lata;• Wykształcenie wyższe z zakresu: Finanse, Rachunkowość, Ekonomia, Zarządzanie, Prawo, IT;• Dobra znajomość pakietu MS Office;• Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność precyzyjnego formułowania myśli w mowie i piśmie;• Samodzielność w działaniu i dobra organizacji pracy własnej, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań;• Umiejętność analitycznego myślenia oraz gotowość do ciągłego uczenia się i rozwoju;
Mile widziane
- • Mile widziany dyplom lub certyfikat związany z audytem wewnętrznym (CIA) lub systemem zarządzania bezpieczeństwa informacji ISO 27001.
Oferujemy
- OFERUJEMY• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego.• Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnych MBO po okresie próbnym.• Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego, imprezy integracyjne i wiele innych.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
absolwent
Wykształcenie
- finanse i rachunkowość
- informatyka
- zarządzanie
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae