Obowiązki osoby zatrudnionej
- Współtworzenie planów szkoleniowych w Ośrodku Szkolenia Lotniczego,
- Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem recepcji w Ośrodku Szkolenia Lotniczego.
- Profesjonalna i sprawna obsługa Klientów krajowych oraz zagranicznych na terenie ośrodka; zapewnienie wsparcia, odpowiadanie na pytania oraz udzielania niezbędnych informacji.
- Obsługa połączeń telefonicznych oraz skrzynki e-mail w języku polskim i angielskim.
- Dbanie o rzetelny przepływ informacji, korespondencji oraz dokumentacji zgodnie z wewnętrznymi standardami i procedurami firmy.
- Sporządzanie ofert szkoleniowych w odpowiedzi na zapytania.
- Przyjmowanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek.
- Planowanie lotów szkoleniowych i rozliczenia lotów szkoleniowych,
- Wystawianie dokumentów sprzedaży ( obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego)
Wymagania
- Posiadasz bardzo dobrą znajomość języka angielskiego – w mowie i piśmie,
- Posiadasz wykształcenie minimum średnie,
- Potrafisz obsługiwać urządzenia biurowe oraz pakiet MS OFFICE,
- Posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne oraz dynamiczne usposobienie,
- Posiadasz umiejętność planowania i organizacji pracy,
- Jesteś elastyczny(a) pod względem powierzonych zadań,
- Mile widziana pełna dyspozycyjność,
Oferujemy
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- lotnictwo i kosmonautyka
- zarządzanie
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae