Opis stanowiska
W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów. Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.W Polsce PwC posiada biura w 7 miastach oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i Warszawie, dwa Centra Usług Wspólnych w Katowicach i Opolu oraz oddział PwC IT Services w Lublinie. Polskie spółki PwC zatrudniają ponad 6000 osób w tym ponad 1000 w obszarze technologii.
Nasz zespół, Salesforce Global Technical Support, zajmuje się wsparciem wewnętrznych użytkowników Salesforce z całego świata. Na co dzień zarządzamy uprawnieniami użytkowników, a także zajmujemy się utrzymaniem kont technicznych oraz inwestygowaniem defektów systemowych.
Lokalizacja: Warszawa/Kraków/praca zdalna
Obowiązki osoby zatrudnionej
- Rola:
- Analizowanie i rozwiązywanie problemów technicznych zgłoszonych przez użytkowników Salesforce (L2);
- Przypisywanie zgłoszeń oraz zarządzanie kontami, jak i uprawnieniami użytkowników;
- Przygotowywanie raportów i dashboardów;
- Współpraca z innymi działami w zakresie obsługi aplikacji biznesowej.
Wymagania
- Wymagania:
- Jesteś studentem min. 2 roku lub absolwentem studiów wyższych kierunków ścisłych (Informatyka, Ekonometria, Matematyka, Fizyka bądź inne pokrewne);
- Cechujesz się analitycznym myśleniem oraz łatwością w nawiązywaniu relacji;
- Praktycznie znasz bazy danych i język SQL;
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim;
- Jesteś dostępny na min. 30h w tygodniu;
- Mile widziane: pierwsze doświadczenie z systemem CRM lub znajomość Salesforce.
Mile widziane
- -
Oferujemy
- Oferujemy:
- Zatrudnienie na okres 3 miesięcy z możliwością pozostania z nami na dłużej;
- Atrakcyjny pakiet szkoleń specjalistycznych i jasna ścieżka rozwoju kariery, a także dofinansowanie w certyfikacji;
- Udział w inicjatywach ogólnofirmowych oraz wydarzeniach i eventach integracyjnych;
- Wsparcie Buddy’iego w trakcie Twojego okresu wdrożenia;
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student
Wykształcenie
- informatyka
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae