Junior Salesforce Support Specialist
PwC
Rzeszów, Podkarpackie

praca 9 lutego, 12:01

Opis stanowiska

W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów. Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.W Polsce PwC posiada biura w 7 miastach oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i Warszawie, dwa Centra Usług Wspólnych w Katowicach i Opolu oraz oddział PwC IT Services w Lublinie. Polskie spółki PwC zatrudniają ponad 6000 osób w tym ponad 1000 w obszarze technologii. Nasz zespół, Salesforce Global Technical Support, zajmuje się wsparciem wewnętrznych użytkowników Salesforce z całego świata. Na co dzień zarządzamy uprawnieniami użytkowników, a także zajmujemy się utrzymaniem kont technicznych oraz inwestygowaniem defektów systemowych. Lokalizacja: Warszawa/Kraków/praca zdalna

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Rola:
  • Analizowanie i rozwiązywanie problemów technicznych zgłoszonych przez użytkowników Salesforce (L2);
  • Przypisywanie zgłoszeń oraz zarządzanie kontami, jak i uprawnieniami użytkowników;
  • Przygotowywanie raportów i dashboardów;
  • Współpraca z innymi działami w zakresie obsługi aplikacji biznesowej.

Wymagania

  • Wymagania:
  • Jesteś studentem min. 2 roku lub absolwentem studiów wyższych kierunków ścisłych (Informatyka, Ekonometria, Matematyka, Fizyka bądź inne pokrewne);
  • Cechujesz się analitycznym myśleniem oraz łatwością w nawiązywaniu relacji;
  • Praktycznie znasz bazy danych i język SQL;
  • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim;
  • Jesteś dostępny na min. 30h w tygodniu;
  • Mile widziane: pierwsze doświadczenie z systemem CRM lub znajomość Salesforce.

Mile widziane

  • -

Oferujemy

  • Oferujemy:
  • Zatrudnienie na okres 3 miesięcy z możliwością pozostania z nami na dłużej;
  • Atrakcyjny pakiet szkoleń specjalistycznych i jasna ścieżka rozwoju kariery, a także dofinansowanie w certyfikacji;
  • Udział w inicjatywach ogólnofirmowych oraz wydarzeniach i eventach integracyjnych;
  • Wsparcie Buddy’iego w trakcie Twojego okresu wdrożenia;

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student

Wykształcenie

  • informatyka

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU