Konsultant asysty technicznej (procesy biznesowe)
Comarch S.A.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 2 lutego, 13:39

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Realizowanie procesów wspieranych przez Business Operations dla naszych klientów poprzez wykonywanie poszczególnych kroków min.:
  • weryfikacje stanu kompletności danych do zafakturowania
  • generowanie faktur w bazie danych oraz weryfikowanie ich poprawności
  • generowanie próbek jakościowych przekazywanych do weryfikacji
  • raportowanie postępu prac wewnętrznie oraz do klienta
  • weryfikowanie jakości poszczególnych etapów procesu
  • Analiza i realizowanie zmian w systemie (Service Request) wykonywanych na żądanie klienta, min.:
  • masowa zmiana na kontraktach zarejestrowanych w bazie
  • zmiana taryf w cenniku
  • masowe generowanie faktur korygujących w systemie
  • masowe zmiany umów zarejestrowanych w systemie
  • Uczestnictwo w testach regresyjnych platformy
  • Reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform które wpływają na procesy wspierane przez Business Operations
  • Wsparcie dla pozostałych pracowników Business Unitu realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
  • Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu pracy w zespole

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (informatyka, matematyka, fizyka, ekonometria oraz pokrewne)
  • Znajomość podstaw relacyjnych baz danych i języka SQL oraz podstaw programowania w oparciu o dowolny język
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym
  • Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość:
  • Jira
  • dobrych praktyk ITIL
  • Oracle Database i/lub języka PL/SQL, środowiska Linux
  • podstaw technologii JSON oraz REST API
  • Mile widziana wiedza biznesowa w dziedzinie telekomunikacji w tym tzw. ‘bill run’ oraz doświadczenie w pracy z systemami billingowymi i/lub systemami CRM w obszarze wsparcia/rozwoju dla operatorów telekomunikacyjnych

Oferujemy

  • Możliwość łączenia pracy ze studiami – elastyczne godziny pracy oraz wymiar etatu
  • Zdobycie i poszerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy z doświadczonymi ekspertami branży IT, przy czym oferujemy:
  • możliwość rozwoju w kierunku analizy danych
  • możliwość rozwoju umiejętności programistycznych w obszarze Service Requestów i automatyzacji prac manualnych
  • dla chętnych, okazje do rozwoju w kierunku zarzadzania projektami lub ról menadżerskich
  • Indywidualnie dopasowany plan szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz osobisty mentor
  • Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
  • Praca w systemie hybrydowym
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • automatyka i robotyka
  • elektronika i telekomunikacja
  • fizyka techniczna
  • informatyka
  • lotnictwo i kosmonautyka
  • mechanika

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU