Obowiązki osoby zatrudnionej
- Realizowanie procesów wspieranych przez Business Operations dla naszych klientów poprzez wykonywanie poszczególnych kroków min.:
- weryfikacje stanu kompletności danych do zafakturowania
- generowanie faktur w bazie danych oraz weryfikowanie ich poprawności
- generowanie próbek jakościowych przekazywanych do weryfikacji
- raportowanie postępu prac wewnętrznie oraz do klienta
- weryfikowanie jakości poszczególnych etapów procesu
- Analiza i realizowanie zmian w systemie (Service Request) wykonywanych na żądanie klienta, min.:
- masowa zmiana na kontraktach zarejestrowanych w bazie
- zmiana taryf w cenniku
- masowe generowanie faktur korygujących w systemie
- masowe zmiany umów zarejestrowanych w systemie
- Uczestnictwo w testach regresyjnych platformy
- Reagowanie na zdarzenia wykryte przez automatyczny monitoring utrzymywanych platform które wpływają na procesy wspierane przez Business Operations
- Wsparcie dla pozostałych pracowników Business Unitu realizujących krytyczne procesy biznesowe w imieniu klientów
- Aktywne uczestnictwo w ciągłym podnoszeniu dojrzałości usług i komfortu pracy w zespole
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat (informatyka, matematyka, fizyka, ekonometria oraz pokrewne)
- Znajomość podstaw relacyjnych baz danych i języka SQL oraz podstaw programowania w oparciu o dowolny język
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Język angielski na poziomie komunikatywnym
- Otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Dodatkowym atutem będzie znajomość:
- Jira
- dobrych praktyk ITIL
- Oracle Database i/lub języka PL/SQL, środowiska Linux
- podstaw technologii JSON oraz REST API
- Mile widziana wiedza biznesowa w dziedzinie telekomunikacji w tym tzw. ‘bill run’ oraz doświadczenie w pracy z systemami billingowymi i/lub systemami CRM w obszarze wsparcia/rozwoju dla operatorów telekomunikacyjnych
Oferujemy
- Możliwość łączenia pracy ze studiami – elastyczne godziny pracy oraz wymiar etatu
- Zdobycie i poszerzenie wiedzy oraz doświadczenia dzięki współpracy z doświadczonymi ekspertami branży IT, przy czym oferujemy:
- możliwość rozwoju w kierunku analizy danych
- możliwość rozwoju umiejętności programistycznych w obszarze Service Requestów i automatyzacji prac manualnych
- dla chętnych, okazje do rozwoju w kierunku zarzadzania projektami lub ról menadżerskich
- Indywidualnie dopasowany plan szkoleń (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz osobisty mentor
- Kultura pracy nastawiona na współpracę i wzajemną pomoc
- Praca w systemie hybrydowym
- Stabilne zatrudnienie w firmie z polskim kapitałem
- Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
- Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, stołówka
- Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem - naziemny i podziemny parking
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- automatyka i robotyka
- elektronika i telekomunikacja
- fizyka techniczna
- informatyka
- lotnictwo i kosmonautyka
- mechanika
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae