Obowiązki osoby zatrudnionej
- Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych.
- Kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych.
- Realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.
Wymagania
- Min. rok doświadczenia w obszarze sprzedaży i obsłudze Klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży/obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon),
- Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel).
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM).
- Szybkie przyswajanie wiedzy.
- Zaangażowanie i entuzjazm.
- Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi.
Oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego;
- umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnej MBO;
- program wdrożenia i opiekę mentora oraz możliwości awansu;
- szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje;
- dopłatę do pakietu świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta MultiSport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego i wiele innych…
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student
Wykształcenie
- bezpieczeństwo wewnętrzne
- towaroznawstwo
- zarządzanie
- zarządzanie i inżynieria produkcji
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae