Doradca Klienta (Telesprzedaż)
Polskie ePłatności S.A.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 17 stycznia, 15:02

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych.
  • Kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych.
  • Realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów.

Wymagania

  • Min. rok doświadczenia w obszarze sprzedaży i obsłudze Klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży/obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej).
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon),
  • Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel).
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM).
  • Szybkie przyswajanie wiedzy.
  • Zaangażowanie i entuzjazm.
  • Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi.

Oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego;
  • umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnej MBO;
  • program wdrożenia i opiekę mentora oraz możliwości awansu;
  • szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje;
  • dopłatę do pakietu świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta MultiSport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego i wiele innych…

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student

Wykształcenie

  • bezpieczeństwo wewnętrzne
  • towaroznawstwo
  • zarządzanie
  • zarządzanie i inżynieria produkcji
  • zarządzanie i marketing

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU