Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta
Polskie ePłatności S.A.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 17 stycznia, 14:54

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
  • przyjmowanie reklamacji,
  • udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.

Wymagania

  • dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office;
  • dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365), (zdecydowana większość zmian w godzinach 7:00-20:00);
  • podstawowa znajomość działania sieci komputerowych;
  • umiejętność pracy w zespole i działania w sytuacjach stresowych;
  • wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem.

Oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego;
  • umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnej MBO;
  • program wdrożenia i opiekę mentora oraz możliwości awansu;
  • szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje;
  • dopłatę do pakietu świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta MultiSport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego i wiele innych…

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • informatyka
  • inżynieria medyczna
  • zarządzanie

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU