Obowiązki osoby zatrudnionej
- obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
- przyjmowanie reklamacji,
- udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
Wymagania
- dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office;
- dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365), (zdecydowana większość zmian w godzinach 7:00-20:00);
- podstawowa znajomość działania sieci komputerowych;
- umiejętność pracy w zespole i działania w sytuacjach stresowych;
- wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem.
Oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w szybko rozwijającej się Spółce z zapleczem lidera europejskiego;
- umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze i system premii kwartalnej MBO;
- program wdrożenia i opiekę mentora oraz możliwości awansu;
- szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje;
- dopłatę do pakietu świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta MultiSport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego i wiele innych…
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- informatyka
- inżynieria medyczna
- zarządzanie
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae