praca 19 listopada, 09:26
Opis stanowiska
Praca w Zespole Administratora Sieci Teleinformatycznej
Obowiązki osoby zatrudnionej
- Utrzymanie sieci:
- • Wsparcie użytkowników systemów operacyjnych Windows 10/7.
- • Podłączanie urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery itp..)
- • Reagowanie na zgłoszenia użytkowników dotyczące funkcjonowania sieci teleinformatycznej.
- • Wykonywanie okresowych raportów bezpieczeństwa sieci
- Rozwój infrastruktury:
- • Pomoc we wdrażaniu rozwiązań teleinformatycznych
- • Pomoc w rozbudowie sieci komputerowej
- • Samodzielna konfiguracja nowych elementów sieci komputerowej (switche, routery, access pointy)
Wymagania
- - wykształcenie średnie;
- - dobra znajomość tematyki „helpdesk” (systemy operacyjne Windows 10/7, Linux, Windows Serwer, drukarki, skanery, itp.) oraz zarządzania oraz ochrony sieci teleinformatycznych.
- - umiejętność zaciskania złączy RJ45
Mile widziane
- - umiejętność szybkiego wdrażania w nowe technologie
- - umiejętność analitycznego myślenia
- - umiejętność dokumentowania zrealizowanych i planowanych prac
- - komunikatywność
- - dążenie do samodoskonalenia i uzupełniania wiedzy technicznej z zakresu administrowania sieciami i usługami TI
- - komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi
Oferujemy
- • atrakcyjne warunki pracy w instytucie badawczym, zatrudnienie na umowę o pracę
- • umożliwienie podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez dofinansowanie kształcenia na studiach
- • elastyczny czas pracy
- • dofinansowanie do pakietów Multisport, medycznych.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student
Wykształcenie
- elektronika i telekomunikacja
- informatyka
Wynagrodzenie
0 - 5800 PLN
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae