Opis stanowiska
Merkury Market – sieć sklepów działająca na terenie Polski, Słowacji i Czech zajmująca się dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz i materiałów budowlanych, której hasło przewodnie to "Remontuj i urządzaj taniej!" w związku z otwarciem kolejnych obiektów handlowych prowadzi aktualnie nabór na stanowisko: Specjalista ds. zamówień i logistyki
Obowiązki osoby zatrudnionej
- zapewnienie ciągłości dostaw poprzez bieżącą kontrolę zapotrzebowania i zamówień,
- monitorowanie i nadzór postępów w dostawie towarów,
- kontrola, analiza i optymalizacja zapasów magazynowych,
- profesjonalne prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień.
Wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowane logistyka, kierunki techniczne,
- zdolności planistyczne i analityczne.
- biegła znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office
- znajomość problematyki związanej z logistyką i procedurami magazynowymi,
Oferujemy
- atrakcyjne warunki zatrudniana,
- ciekawą pracę w dynamicznym zespole,
- szansę na poszerzenie swoich umiejętności i wiedzy,
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach Spółki.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- finanse i rachunkowość
- komputerowe wspom.proc.techn., poj. samochodowe
- logistyka
- matematyka
- ochrona środowiska
- technologia chemiczna
- towaroznawstwo
- transport
- zarządzanie
- zarządzanie i inżynieria produkcji
- zarządzanie i marketing
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae