praca 15 listopada, 12:42
Opis stanowiska
Naszym klientem jest firma o wieloletniej, ugruntowanej pozycji na rynku, która oferuje usługi kompleksowego wykonawstwa szeroko rozumianych instalacji elektrycznych, głównie na obiektach przemysłowych.
Szukamy pasjonatów elektroniki, którzy są na początku swojej kariery zawodowej i chcą się rozwijać w obszarze uruchamiania systemów bezpieczeństwa na dużych obiektach przemysłowych / usługowych / publicznych.
Obowiązki osoby zatrudnionej
- Przygotowywanie ofert i projektów w oparciu o urządzenia przeciwpożarowe dostępne na rynku
- Uruchamianie monitoringu, systemów alarmowych i przeciwpożarowych na obiektach przemysłowych i usługowych
- Doradztwo techniczne i współpraca z projektantami
- Wykonywanie okresowych przeglądów instalacji
- Kontakt z klientem oraz pomoc w naprawie prostych usterek telefonicznie
- Przygotowywanie protokołów naprawczych i kosztorysów
Wymagania
- Otwartość na częste podróże na terenie całej Polski
- Wykształcenie kierunkowe
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność
- Odpowiedzialność
Mile widziane
- Mile widziane doświadczenie w serwisowaniu i uruchamianiu instalacji przeciwpożarowych, systemów alarmowych i monitoringu
- Mile widziana znajomość systemów PPOŻ, IP, ESSER, CCTV ect.
Oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie budowlanej
- Ciekawe projekty przy obiektach przemysłowych i usługowych
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
- Samochód
- Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
- Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
- Możliwość uzyskania premii po zakończonych pracach
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
absolwent
Wykształcenie
- elektronika i telekomunikacja
- elektrotechnika
- informatyka
- mechatronika
Informacje dodatkowe
- Praca na terenie całej Polski / home office
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae