Opis stanowiska
Przygotuj z nami narzędzie, które będzie indywidualną pomocą w nauce w zasięgu ręki każdego ucznia!
Rekrutacja dotyczy dwóch stanowisk:
Twórca treści - zadań
oraz
Twórca treści - instrukcji wideo
Możesz wykonywać tylko jeden obszar obowiązków, ale preferowane są osoby, które mogą przygotowywać zarówno materiały tekstowe, jak i wideo.
To nie jest praca dla Ciebie jeśli:
- nie lubisz długo pracować przy komputerze,
- bezpośrednie interakcje z innymi ludźmi są dla Ciebie ważne w pracy.
Praca zdalna daje możliwości skupienia dużo lepsze niż biuro, ale wymaga posiadania mieszkania, w którym można pracować. Robimy co kilka miesięcy zjazdy i widzimy się stacjonarnie i łączymy się na wideokonferencje, ale to nie taka sama jakość relacji co w biurze.
Umowa zlecenie, od pół do pełnego etatu, elastyczne godziny pracy.
Wynagrodzenie:
Ryczałt + wynagrodzenie zależne od efektywności (zamkniętych nagrań, opublikowanych zadań).
Obowiązki osoby zatrudnionej
- - Twórca treści - zadań, zakres obowiązków:
- przygotowanie podziału materiału na lekcje, konsultując się z managerem,
- przygotowanie autorskich treści zadań, podpowiedzi, typowych błędów, komunikatów dla ucznia i rozwiązań krok po kroku,
- przygotowanie projektów grafik i ich konsultacja z działem Designu.
- - Twórca treści - instrukcji wideo:
- przygotowywanie skryptów i ich konsultacja z managerem,
- przygotowanie szablonu grafik i ich konsultacja z działem Designu,
- nagrywanie i montowanie wideo.
Wymagania
- bardzo dobra znajomość matematyki przynajmniej do poziomu matury rozszerzonej
- doświadczenie w indywidualnej pracy z uczniami
- empatia
- podstawowa znajomość poziomów zaawansowania matematycznych umiejętności na różnych etapach edukacji
- wysokie umiejętności komunikacyjne
- dbałość o szczegóły
- kreatywność
Oferujemy
- sens pracy w organizacji, która robi potrzebny produkt i robi to w sposób rewolucyjny: https://spidersweb.pl/bizblog/wirtualny-nauczyciel-korepetytor-online/
- możliwość awansu
- dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne (dostęp do prywatnych placówek PZU)
- kartę multisport
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa zlecenie / o dzieło
Dla kogo
student
Wykształcenie
- architektura
- architektura i urbanistyka
- automatyka i robotyka
- biotechnologia
- budowa i eksploatacja maszyn
- budownictwo
- elektronika i telekomunikacja
- elektrotechnika
- energetyka
- finanse i rachunkowość
- fizyka techniczna
- informatyka
- inżynieria chemiczna
- inżynieria chemiczna i procesowa
- inżynieria materiałowa
- inżynieria medyczna
- inżynieria środowiska
- komputerowe wspom.proc.techn., poj. samochodowe
- logistyka
- lotnictwo i kosmonautyka
- matematyka
- mechanika
- mechanika i budowa maszyn
- mechatronika
- ochrona środowiska
- stosunki międzynarodowe
- technologia chemiczna
- towaroznawstwo
- transport
- zarządzanie i inżynieria produkcji
Informacje dodatkowe
- Aby aplikować wykonaj poniższe zadanie rekrutacyjne i wyślij je ze swoim CV na adres marek.wojcik małpa wirtualny-nauczyciel.plZobacz jak uczymy, w szczególności, jak wykorzystujemy metodę Sokratesa:https://www.youtube.com/channel/UCaMrxBlMwXfygyPJAHCPK_gZADANIE REKRUTACYJNE: Twórca treści - zadań:Tu znajdziesz przykład opracowania zadania i 3 zadania do rozpisania przez Ciebie:https://view.ziteboard.com/shared/96353766602616 Przygotuj rozwiązanie zadania, podzielone na etapy wg przykładu z tablicy. Rozwiązanie powinno zawierać podpowiedzi wg metody Sokratesa oraz, o ile to możliwe, propozycje typowych błędów uczniów z komentarzami, tak jak w przykładach. Rozwiązanie możesz napisać na wirtualnej tablicy albo przesłać w formacie pdf.Tu możesz zobaczyć przykładową listę zadań w lekcji: https://drive.google.com/drive/folders/1SQMoHmmeOGcHjiOZNyDUp0q2EZBlEoam?usp=sharingW podobny sposób przygotuj 9 autorskich zadań (po 3 łatwe, średnie i trudne) dla tematu "Funkcja liniowa - zastosowania", temat z liceum, poziom podstawowy (analiza zadania z treścią, zapisanie odpowiedniego równania, nierówności liniowej lub wzoru funkcji liniowej; rozwiązanie równania lub nierówności; analiza własności funkcji liniowej; analiza otrzymanego wyniku i podanie odpowiedzi).ZADANIE REKRUTACYJNE: Twórca treści - nagrań wideo:To w jakiej formie będziemy przygotowujemy nagrania możesz zobaczyć tu:https://www.youtube.com/watch?v=344mHhDUfLMPrzygotuj wyjaśnienie wideo dla umiejętności "wymnażanie nawiasów" z algebry w VIII klasie. Może być nagrane telefonem i rozpisane na kartce lub ze zrzutem z wirtualnej tablicy. Jakość techniczna nie będzie oceniana, ale powinno być zmontowane, jeśli będzie taka potrzeba.
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae