praca 12 października, 11:27
Opis stanowiska
zastępstwo na stanowisku do spraw infrastruktury drogowej i transportu publicznego w Referacie Infrastruktury
Obowiązki osoby zatrudnionej
- 1) prowadzenie ewidencji dróg publicznych i obiektów mostowych zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie,
- 2) koordynowanie prac związanych z opracowaniem projektów organizacji ruchu,
- 3) zaliczanie dróg do kategorii dróg gminnych,
- 4) wydawanie zezwoleń i warunków technicznych na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogowym,
- 5) wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej poprzez umieszczenie urządzenia infrastruktury technicznej, oraz naliczanie stosownych opłat,
- 6) wydawanie zezwoleń na wykonanie robót na drogach wewnętrznych będących w zarządzie Gminy,
- 7) wydawanie zgody na usytuowanie obiektu budowlanego (w tym nośnika reklamowego) poza pasem drogowym dróg gminnych,
- 8) wydawanie zgody oraz warunków technicznych na lokalizacje zjazdu z drogi publicznej,
- 9) uzgadnianie projektów budowlanych budowy i przebudowy zjazdów z drogi publicznej,
- 10) wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób i mienia,
- 11) wydawanie zezwoleń na przejazdy pojazdami ponadnormatywnymi po drogach będących w zarządzie Gminy,
- 12) współpraca z Zakładem Usług Komunalnych w zakresie bieżącego utrzymania dróg i infrastruktury drogowej,
- 13) współpraca ze Starostą rzeszowskim oraz Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w zakresie utrzymania, remontów oraz przebudowy dróg publicznych przebiegających przez teren gminy, pozostających w ich zarządzie.
- 14) zapewnienie odpowiednich warunków funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego, w szczególności w zakresie przystanków komunikacyjnych, węzłów przesiadkowych, systemu informacji dla pasażerów,
- 15) koordynacja rozkładów jazdy przewoźników w regularnym transporcie drogowym na terenie gminy, oraz podawanie ich do publicznej wiadomości,
- 16) przyjmowanie i potwierdzanie zgłoszeń o zamiarze wykonywania przewozu w zakresie publicznego transportu zbiorowego przez uprawnione podmioty.
Wymagania
- 1) Ukończone studia wyższe;
- Preferowany kierunek Budownictwo w specjalności Drogi i Mosty lub Konstrukcje Budowlane.
- 2) Staż pracy nie wymagany, mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z infrastrukturą drogową lub w administracji publicznej;
- 3) Znajomość przepisów :
- a) ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372),
- b) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2021 r. poz.735),
- c) ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (tekst jedn.Dz.U. z 2020 r., poz. 470 ze zm.),;
- 4) Umiejętność obsługi programów MS Word, Excel;
Mile widziane
- Prawo jazdy kategoria B
Oferujemy
- 1) Miejsce pracy: Urząd Gminy Krasne;
- 2) Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas zastępstwa;
- 3) Wymiar zatrudnienia: 1 etat;
- 4) Zasady współzależności służbowej: bezpośredni przełożony kierownik Referatu Infrastruktury;
- 5) Praca w równoważnym systemie czasu pracy
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
absolwent
Wykształcenie
- budownictwo
- transport
Informacje dodatkowe
- Szczegółowe informacje na stronie www.gminakrasne.pl
- Osoba do kontaktu Barbara Wandycz- Słowińska numer telefonu 17 23 00 200, 17 23 00 207
Wynagrodzenie
2800 - 3350 PLN
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae