administracyjne
Urzad Gminy Krasne
Krasne, Podkarpackie

praca 12 października, 11:27

Opis stanowiska

zastępstwo na stanowisku do spraw infrastruktury drogowej i transportu publicznego w Referacie Infrastruktury

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • 1) prowadzenie ewidencji dróg publicznych i obiektów mostowych zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie,
  • 2) koordynowanie prac związanych z opracowaniem projektów organizacji ruchu,
  • 3) zaliczanie dróg do kategorii dróg gminnych,
  • 4) wydawanie zezwoleń i warunków technicznych na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w pasie drogowym,
  • 5) wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej poprzez umieszczenie urządzenia infrastruktury technicznej, oraz naliczanie stosownych opłat,
  • 6) wydawanie zezwoleń na wykonanie robót na drogach wewnętrznych będących w zarządzie Gminy,
  • 7) wydawanie zgody na usytuowanie obiektu budowlanego (w tym nośnika reklamowego) poza pasem drogowym dróg gminnych,
  • 8) wydawanie zgody oraz warunków technicznych na lokalizacje zjazdu z drogi publicznej,
  • 9) uzgadnianie projektów budowlanych budowy i przebudowy zjazdów z drogi publicznej,
  • 10) wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczanie objazdów, gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób i mienia,
  • 11) wydawanie zezwoleń na przejazdy pojazdami ponadnormatywnymi po drogach będących w zarządzie Gminy,
  • 12) współpraca z Zakładem Usług Komunalnych w zakresie bieżącego utrzymania dróg i infrastruktury drogowej,
  • 13) współpraca ze Starostą rzeszowskim oraz Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w zakresie utrzymania, remontów oraz przebudowy dróg publicznych przebiegających przez teren gminy, pozostających w ich zarządzie.
  • 14) zapewnienie odpowiednich warunków funkcjonowania publicznego transportu zbiorowego, w szczególności w zakresie przystanków komunikacyjnych, węzłów przesiadkowych, systemu informacji dla pasażerów,
  • 15) koordynacja rozkładów jazdy przewoźników w regularnym transporcie drogowym na terenie gminy, oraz podawanie ich do publicznej wiadomości,
  • 16) przyjmowanie i potwierdzanie zgłoszeń o zamiarze wykonywania przewozu w zakresie publicznego transportu zbiorowego przez uprawnione podmioty.

Wymagania

  • 1) Ukończone studia wyższe;
  • Preferowany kierunek Budownictwo w specjalności Drogi i Mosty lub Konstrukcje Budowlane.
  • 2) Staż pracy nie wymagany, mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z infrastrukturą drogową lub w administracji publicznej;
  • 3) Znajomość przepisów :
  • a) ustawy o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372),
  • b) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2021 r. poz.735),
  • c) ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (tekst jedn.Dz.U. z 2020 r., poz. 470 ze zm.),;
  • 4) Umiejętność obsługi programów MS Word, Excel;

Mile widziane

  • Prawo jazdy kategoria B

Oferujemy

  • 1) Miejsce pracy: Urząd Gminy Krasne;
  • 2) Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas zastępstwa;
  • 3) Wymiar zatrudnienia: 1 etat;
  • 4) Zasady współzależności służbowej: bezpośredni przełożony kierownik Referatu Infrastruktury;
  • 5) Praca w równoważnym systemie czasu pracy

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

absolwent

Wykształcenie

  • budownictwo
  • transport

Informacje dodatkowe

  • Szczegółowe informacje na stronie www.gminakrasne.pl
  • Osoba do kontaktu Barbara Wandycz- Słowińska numer telefonu 17 23 00 200, 17 23 00 207

Wynagrodzenie

2800 - 3350 PLN

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU