pomoc administracyjna w Referacie Budżetu i Finansów
Urząd Miejski w Boguchwale
Boguchwała, Podkarpackie

praca 11 października, 09:19

Opis stanowiska

1. Wprowadzanie danych do systemu FK zgodnie z wytycznymi. 2. Sporządzanie pism, zestawień i innych dokumentów. 3. Obsługa dokumentów/pism w obiegu dokumentów w systemie elektronicznym. 4. Pomoc w przygotowaniu dowodów księgowych jednostki budżetowej – Urzędu Miejskiego do zapłaty i księgowania. 5. Pomoc w wystawianiu faktur sprzedaży oraz not obciążeniowych i uznaniowych. 6. Pomoc w prowadzeniu rejestru umów i zamówień. 7. Wsparcie innych pracowników Referatu budżetu i finansów w wykonywaniu prac bieżących.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • 1. Wprowadzanie danych do systemu FK zgodnie z wytycznymi. 2. Sporządzanie pism, zestawień i innych dokumentów. 3. Obsługa dokumentów/pism w obiegu dokumentów w systemie elektronicznym. 4. Pomoc w przygotowaniu dowodów księgowych jednostki budżetowej – Urzędu Miejskiego do zapłaty i księgowania. 5. Pomoc w wystawianiu faktur sprzedaży oraz not obciążeniowych i uznaniowych. 6. Pomoc w prowadzeniu rejestru umów i zamówień. 7. Wsparcie innych pracowników Referatu budżetu i finansów w wykonywaniu prac bieżących.

Wymagania

  • Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania niezbędne:1. posiadać obywatelstwo polskie,2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3. nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. cieszy się nieposzlakowaną opinią,5. posiadać wykształcenie wyższe,6. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,7. znajomość:1) ustawy o samorządzie gminnym, 2) ustawa o finansach publicznych, 3) ustawy o rachunkowości, 4) rozporządzenie w sprawie Klasyfikacji budżetowej,5) rozporządzenie w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,6) ustawy o ochronie danych osobowych

Mile widziane

  • Wymagania dodatkowe:1. Biegła znajomość obsługi komputera, w tym programu Word i Excel.2. Znajomość obsługi programów księgowych, w szczególności programu finansowo-księgowego SOFTRES.3. Znajomość zasad rachunkowości budżetowej.4. Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra i samodzielna organizacja pracy, odpowiedzialność, lojalność i dyspozycyjność.5. Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.6. Posiadanie takich cech osobowości jak: dokładność, samodzielność, rzetelność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy

  • Zdobycie doświadczenia w pracy w jednostce sektora finansów publicznych

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

absolwent

Wykształcenie

  • architektura
  • automatyka i robotyka
  • biotechnologia
  • budownictwo
  • elektrotechnika
  • europeistyka
  • fizyka techniczna
  • inżynieria chemiczna
  • inżynieria materiałowa
  • inżynieria środowiska
  • logistyka
  • lotnictwo i kosmonautyka
  • mechanika
  • mechatronika
  • stosunki międzynarodowe
  • towaroznawstwo
  • zarządzanie
  • zarządzanie i marketing

Wynagrodzenie

0 - 3500 PLN

Wymagane dokumenty

List motywacyjny
Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU