Opis stanowiska
Firma Meble.pl S.A., lider e-commerce w branży Meble i wyposażenie wnętrz rekrutuje do działu IT
Miejsce: Rzeszów
Stanowisko: Helpdesk / Wsparcie IT
Jeżeli zainteresowała Cię powyższa oferta i chcesz wziąć udział w rekrutacji wyślij CV na adres pracait@meble.pl w tytule wpisując: Rekrutacja Helpdesk
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Meble.pl S.A. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Obowiązki osoby zatrudnionej
- - diagnoza i konfiguracja sprzętu IT oraz oprogramowania - naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego- instalacja oprogramowania i systemów operacyjnych na stacjach roboczych- obsługa zgłoszeń telefonicznych wewnątrz firmy- utrzymanie i nadzór nad ewidencją sprzętu komputerowego
Wymagania
- - podstawowa wiedza w zakresie zagadnień sieciowych
- - praktyczna znajomość środowiska Windows, Office, popularnych programów użytkowych
Oferujemy
- - umowa o pracę w dużej stabilnej firmie
- - praca w pozytywnym zgranym zespole
- - możliwość pozyskiwania wartościowej wiedzy od doświadczonych współpracowników
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- automatyka i robotyka
- budowa i eksploatacja maszyn
- elektronika i telekomunikacja
- elektrotechnika
- informatyka
- mechanika
- mechanika i budowa maszyn
- mechatronika
- zarządzanie i inżynieria produkcji
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae