Opis stanowiska
Obowiązki osoby zatrudnionej:
• techniczna obsługa serwisowo – reklamacyjna klientów firmy w dedykowanym regionie wraz z przeprowadzaniem profesjonalnych szkoleń,
• samodzielne dokonywanie charakterystyki serwisu, pomiarów i badań,
• nadzorowanie oraz monitoring maszyn sprzedanych na podległym obszarze (w okresie gwarancyjnym oraz pogwarancyjnym),
• weryfikacja (rozpatrywanie) oraz analiza kosztów protokołów gwarancyjnych zgłaszanych przez klientów z obsługiwanych rynków,
• nadzór lub usuwanie awarii w terenie (obsługiwanych rynków zagranicznych),
• przeprowadzenie uruchomienia maszyn, wykonanie przeglądu zerowego (PDI).
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe o profilu mechanicznym, elektrycznym itp.,
• mile widziane doświadczenie przy obsłudze serwisowej maszyn budowlanych, rolniczych lub przemysłowych (w przypadku stanowiska specjalisty, na stanowisko młodszego specjalisty nie wymagamy doświadczenia),
• znajomość języka angielskiego i/ lub języka rosyjskiego umożliwiająca komunikację,
• znajomość mechaniki i konstrukcji maszyn,
• znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word),
• dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych,
• operatywność, umiejętność logicznego myślenia, jasnego przekazywania wiedzy technicznej,
• umiejętność pracy w zespole,
• odporność na stres i umiejętność pracy w procesie zmian,
• wysoka kultura osobista,
Jeśli nie posiadasz doświadczenia, ale chcesz się rozwijać w branży maszyn budowlanych i spełniasz pozostałe kryteria - aplikuj!
Oferujemy:
• międzynarodowe środowisko pracy, w którym będziesz miał okazję spotykać na co dzień inspirujących ludzi,
• możliwość zdobycia doświadczenia w globalnej firmie z rozpoznawalną na cały świat marką,
• pakiet socjalny (dopłata do wypoczynku z funduszu świadczeń socjalnych, możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i dodatkowej opieki medycznej, pakiety sportowe),
• możliwość udziału w szkoleniach oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych (m.in. kursy języka angielskiego w siedzibie firmy),
• merytoryczne wsparcie w pierwszych miesiącach pracy,
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Obowiązki osoby zatrudnionej
- Techniczna obsługa serwisowo – reklamacyjna klientów firmy w dedykowanym regionie wraz z przeprowadzaniem profesjonalnych szkoleń,
- samodzielne dokonywanie charakterystyki serwisu, pomiarów i badań,
- nadzorowanie oraz monitoring maszyn sprzedanych na podległym obszarze (w okresie gwarancyjnym oraz pogwarancyjnym),
- weryfikacja (rozpatrywanie) oraz analiza kosztów protokołów gwarancyjnych zgłaszanych przez klientów z obsługiwanych rynków,
- nadzór lub usuwanie awarii w terenie (obsługiwanych rynków zagranicznych),
- przeprowadzenie uruchomienia maszyn, wykonanie przeglądu zerowego (PDI).
Wymagania
- Wykształcenie średnie lub wyższe o profilu mechanicznym lub elektrycznym,
- doświadczenie przy obsłudze serwisowej maszyn budowlanych, rolniczych lub przemysłowych (w przypadku stanowiska specjalisty, na stanowisko młodszego specjalisty nie wymagamy doświadczenia),
- znajomość języka angielskiego i/ lub języka rosyjskiego umożliwiająca komunikację,
- znajomość mechaniki i konstrukcji maszyn,
- znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word),
- dyspozycyjność i gotowość do odbywania zagranicznych podróży służbowych,
- operatywność, umiejętność logicznego myślenia, jasnego przekazywania wiedzy technicznej,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres i umiejętność pracy w procesie zmian,
- wysoka kultura osobista,
- jeśli nie posiadasz doświadczenia, ale chcesz się rozwijać w branży maszyn budowlanych i spełniasz pozostałe kryteria - aplikuj!
Oferujemy
- Międzynarodowe środowisko pracy, w którym będziesz miał okazję spotykać na co dzień inspirujących ludzi,
- możliwość zdobycia doświadczenia w globalnej firmie z rozpoznawalną na cały świat marką,
- pakiet socjalny,
- możliwość udziału w szkoleniach oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- merytoryczne wsparcie w pierwszych miesiącach pracy,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
absolwent
Wykształcenie
- budowa i eksploatacja maszyn
- elektronika i telekomunikacja
- elektrotechnika
- mechanika
- mechanika i budowa maszyn
- mechatronika
Języki
- angielski (średnio-zaawansowany)
Informacje dodatkowe
- Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w tytule wiadomości wpisując nazwę stanowiska: „Inżynier Serwisu”.
- Droga Kandydatko, Drogi Kandydacie, jeśli jesteś zainteresowany uczestnictwem w procesie rekrutacji organizowanym przez Liugong Dressta Machinery Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola (Administrator) zamieść w swoich dokumentach rekrutacyjnych następującą klauzulę: Wyrażam zgodę, aby Liugong Dressta Machinery Sp. z o.o. (dalej: LDM) przetwarzała moje dane osobowe umieszczone przeze mnie w dokumentach rekrutacyjnych oraz przedstawionych przeze mnie podczas procesu rekrutacji wykraczające poza zakres określony przepisami prawa i niezbędny do zawarcia umowy w celu wzięcia udziału mojej osoby w rekrutacji prowadzonej przez LDM. Wiem, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę. Wiem, że cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody. Masz prawo do: dostępu do swoich danych osobowych; sprostowania swoich danych osobowych, jeżeli zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne; usunięcia swoich danych osobowych.
- Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
- Więcej o Nas: www.dressta.com
- https://www.youtube.com/watch?v=lhRoQBAIaGs
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae