Opis stanowiska
Firma Polskie ePłatności jest jednym z liderów budujących od ponad 10 lat rynek płatności w Polsce. Działając w dynamicznie rozwijającej się branży finansowo-technologicznej oferujemy szeroki wachlarz usług z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii. Obsługujemy płatności bezgotówkowe i wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje płatnicze realizowane są szybko i bezpiecznie. Stale rosnąca liczba klientów, jak również powiększanie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania oraz tworzy wiele możliwości.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a zdobywaniem lub też rozwijaniem swojego doświadczenia w branży FinTech dołącz do Polskich ePłatności.
Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta
Miejsce pracy: Rzeszów
Zakres obowiązków:
• obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
• przyjmowanie reklamacji,
• udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
Poszukiwane kompetencje:
• dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office,
• podstawowa znajomość działania sieci komputerowych,
• umiejętność pracy w zespole,
• dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365),
• wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem,
• umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
Oferujemy:
• umowę o pracę,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• pracę w młodym, dynamicznym zespole,
• program wdrożenia i opiekę mentora,
• stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie,
• szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje,
• pakiet świadczeń pozapłacowych.
Zachęcamy i zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:
https://eplatnosci.elevato.net/pl/specjalista-w-centrum-obslugi-akceptanta,ja,60
Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.
Obowiązki osoby zatrudnionej
- • Obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
- • Przyjmowanie reklamacji,
- • Udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe,
Wymagania
- • Dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office,
- • Podstawowa znajomość działania sieci komputerowych,
- • Umiejętność pracy w zespole,
- • Dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365),
- • Wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem,
- • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
Oferujemy
- • Umowę o pracę,
- • Atrakcyjne wynagrodzenie,
- • Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- • Program wdrożenia i opiekę mentora,
- • Stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie,
- • Szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje,
- • Pakiet świadczeń pozapłacowych.
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
absolwent
Wykształcenie
- elektronika i telekomunikacja
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae