Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta
Polskie ePłatności S.A.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 7 stycznia, 10:05

Opis stanowiska

Firma Polskie ePłatności jest jednym z liderów budujących od ponad 10 lat rynek płatności w Polsce. Działając w dynamicznie rozwijającej się branży finansowo-technologicznej oferujemy szeroki wachlarz usług z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii. Obsługujemy płatności bezgotówkowe i wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje płatnicze realizowane są szybko i bezpiecznie. Stale rosnąca liczba klientów, jak również powiększanie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania oraz tworzy wiele możliwości. Jeżeli jesteś zainteresowany/a zdobywaniem lub też rozwijaniem swojego doświadczenia w branży FinTech dołącz do Polskich ePłatności. Specjalista w Centrum Obsługi Akceptanta Miejsce pracy: Rzeszów Zakres obowiązków: • obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, • przyjmowanie reklamacji, • udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe. Poszukiwane kompetencje: • dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office, • podstawowa znajomość działania sieci komputerowych, • umiejętność pracy w zespole, • dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365), • wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem, • umiejętność działania w sytuacjach stresowych. Oferujemy: • umowę o pracę, • atrakcyjne wynagrodzenie, • pracę w młodym, dynamicznym zespole, • program wdrożenia i opiekę mentora, • stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, • szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, • pakiet świadczeń pozapłacowych. Zachęcamy i zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego: https://eplatnosci.elevato.net/pl/specjalista-w-centrum-obslugi-akceptanta,ja,60 Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • • Obsługa (telefon, mail, livechat) klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych,
  • • Przyjmowanie reklamacji,
  • • Udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe,

Wymagania

  • • Dobra znajomość obsługi komputera z systemem Windows 10 oraz pakietu MS Office,
  • • Podstawowa znajomość działania sieci komputerowych,
  • • Umiejętność pracy w zespole,
  • • Dyspozycyjność i chęć pracy w systemie trzyzmianowym (24/7/365),
  • • Wysoka kultura osobista, łatwość budowania relacji i prowadzenia rozmowy z klientem,
  • • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.

Oferujemy

  • • Umowę o pracę,
  • • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • • Pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • • Program wdrożenia i opiekę mentora,
  • • Stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie,
  • • Szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje,
  • • Pakiet świadczeń pozapłacowych.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

absolwent

Wykształcenie

  • elektronika i telekomunikacja

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU