Opis stanowiska
Poszukujemy osoby, która będzie nas wspierać w kontakcie z klientem. Najważniejszym zadaniem będzie zbieranie informacji od klienta odnośnie jego uwag czy oczekiwań i przekazywanie konkretnych wymagań naszemu zespołowi developerskiemu.
Na to stanowisko chętnie przyjmiemy także osobę w charakterze stażysty- niekoniecznie pracownika. Jesteśmy otwarci na propozycje, a wszystkie szczegóły są do uzgodnienia. Zapraszamy do kontaktu.
Obowiązki osoby zatrudnionej
- stały kontakt z klientem
- analiza leadów i pierwszy kontakt z klientem – ustalenie zapotrzebowania i szansy sprzedaży
- zbieranie od klienta konkretnych informacji odnośnie zapytania ofertowego, zleconych poprawek itp.
Wymagania
- odpowiedniego podejścia do klienta oraz wysokiej kultury osobistej i słowa
- komunikatywności
- uczciwości i odpowiedzialności
- dobra organizacja pracy własnej (tym samym oferujemy swobodę w działaniu)
- samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomości podstawowych pojęć związanych z branżą IT, bądź sprawnego przyswajania wiedzy w tym zakresie
Oferujemy
- świetną atmosferę
- ciągły rozwój umiejętności i wsparcie w realizacji własnych pomysłów
- angaż w projektach krajowych oraz zagranicznych
- ciekawe doświadczenie zawodowe
- elastyczność i „nowoczesne” podejście :)
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
inne
Forma zatrudnienia
inne
Dla kogo
student,absolwent
Wykształcenie
- bezpieczeństwo wewnętrzne
- elektronika i telekomunikacja
- informatyka
- stosunki międzynarodowe
- zarządzanie
- zarządzanie i inżynieria produkcji
- zarządzanie i marketing
Języki
- angielski (podstawowy)
Wynagrodzenie
2000 - 3000 PLN
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae