Asystent sprzedaży
Nanocoder sp. z o.o.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 19 lutego, 15:07

Opis stanowiska

Poszukujemy osoby, która będzie nas wspierać w kontakcie z klientem. Najważniejszym zadaniem będzie zbieranie informacji od klienta odnośnie jego uwag czy oczekiwań i przekazywanie konkretnych wymagań naszemu zespołowi developerskiemu. Na to stanowisko chętnie przyjmiemy także osobę w charakterze stażysty- niekoniecznie pracownika. Jesteśmy otwarci na propozycje, a wszystkie szczegóły są do uzgodnienia. Zapraszamy do kontaktu.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • stały kontakt z klientem
  • analiza leadów i pierwszy kontakt z klientem – ustalenie zapotrzebowania i szansy sprzedaży
  • zbieranie od klienta konkretnych informacji odnośnie zapytania ofertowego, zleconych poprawek itp.

Wymagania

  • odpowiedniego podejścia do klienta oraz wysokiej kultury osobistej i słowa
  • komunikatywności
  • uczciwości i odpowiedzialności
  • dobra organizacja pracy własnej (tym samym oferujemy swobodę w działaniu)
  • samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • znajomości podstawowych pojęć związanych z branżą IT, bądź sprawnego przyswajania wiedzy w tym zakresie

Oferujemy

  • świetną atmosferę
  • ciągły rozwój umiejętności i wsparcie w realizacji własnych pomysłów
  • angaż w projektach krajowych oraz zagranicznych
  • ciekawe doświadczenie zawodowe
  • elastyczność i „nowoczesne” podejście :)

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

inne

Forma zatrudnienia

inne

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • bezpieczeństwo wewnętrzne
  • elektronika i telekomunikacja
  • informatyka
  • stosunki międzynarodowe
  • zarządzanie
  • zarządzanie i inżynieria produkcji
  • zarządzanie i marketing

Języki

  • angielski (podstawowy)

Wynagrodzenie

2000 - 3000 PLN

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU