praca 6 października, 12:16
Opis stanowiska
Makarony Polskie S.A. jeden z największych i dynamicznie rozwijających się producentów makaronu w Polsce z bogatymi tradycjami i długoletnim doświadczeniem poszukuje osoby do pracy na stanowisku:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Główne zadania:
- kompleksowa obsługa klienta (w tym m.in.: wprowadzanie zamówień od klientów do systemu, potwierdzanie
i bieżące informowanie klientów o realizacji zamówień, wystawianie zleceń transportowych i dokumentacji
wysyłkowej, sporządzanie wymaganych raportów);
- wystawianie faktur VAT;
- obsługa korespondencji;
- kontrola płatności;
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- wykształcenie wyższe;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - poziom B1;
- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;
- dobra organizacja pracy własnej i samodzielność, dokładność oraz komunikatywność;
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie;
- zatrudnienie – umowa o pracę;
- ciekawą i odpowiedzialną pracę;
- telefon komórkowy;
Osoby zainteresowane pracą i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesyłanie CV z dopiskiem Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta na adres praca3@makarony.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Obowiązki osoby zatrudnionej
- Realizacja zamówień Odbiorców, wystawianie FV, Zlecanie transportu pełno pojazdowego i przesyłek drobnicowych
Wymagania
- wykształcenie wyższe
Mile widziane
- doświadczenie
Oferujemy
- umowę o pracę
Rodzaj oferty
praca
Wymiar
pełny etat
Forma zatrudnienia
umowa o pracę
Dla kogo
absolwent
Wykształcenie
- logistyka
- zarządzanie
Języki
- angielski (średni)
Wynagrodzenie
0 - 3600 PLN
Wymagane dokumenty
Curriculum vitae