Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Makarony Polskie S.A.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 6 października, 12:16

Opis stanowiska

Makarony Polskie S.A. jeden z największych i dynamicznie rozwijających się producentów makaronu w Polsce z bogatymi tradycjami i długoletnim doświadczeniem poszukuje osoby do pracy na stanowisku: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Główne zadania: - kompleksowa obsługa klienta (w tym m.in.: wprowadzanie zamówień od klientów do systemu, potwierdzanie i bieżące informowanie klientów o realizacji zamówień, wystawianie zleceń transportowych i dokumentacji wysyłkowej, sporządzanie wymaganych raportów); - wystawianie faktur VAT; - obsługa korespondencji; - kontrola płatności; Wymagania: - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; - wykształcenie wyższe; - bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - poziom B1; - dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office; - dobra organizacja pracy własnej i samodzielność, dokładność oraz komunikatywność; Oferujemy: - pracę w dynamicznie rozwijającej się Firmie; - zatrudnienie – umowa o pracę; - ciekawą i odpowiedzialną pracę; - telefon komórkowy; Osoby zainteresowane pracą i spełniające powyższe kryteria prosimy o przesyłanie CV z dopiskiem Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta na adres praca3@makarony.pl Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Realizacja zamówień Odbiorców, wystawianie FV, Zlecanie transportu pełno pojazdowego i przesyłek drobnicowych

Wymagania

  • wykształcenie wyższe

Mile widziane

  • doświadczenie

Oferujemy

  • umowę o pracę

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

absolwent

Wykształcenie

  • logistyka
  • zarządzanie

Języki

  • angielski (średni)

Wynagrodzenie

0 - 3600 PLN

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU