Specjalista ds. Wdrożeń
Indoorway
Warszawa, Mazowieckie

praca 18 marca, 12:51

Opis stanowiska

Indoorway jest warszawską firmą z obszaru Internetu Rzeczy (IoT), która rozwija technologie precyzyjnej lokalizacji wewnątrzbudynkowej, głównie dla potrzeb Przemysłu 4.0. Dzięki systemowi Indoorway, firmy przemysłowe mogą usprawnić procesy produkcyjne oraz logistyki wewnętrznej, poprawić wykorzystanie zasobów, bezpieczeństwo pracowników oraz wprowadzić dodatkową automatyzację. Poszukujemy do naszego zespołu Specjalisty ds. Wdrożeń z doświadczeniem przy instalacji infrastruktury teletechnicznej lub utrzymaniem ruchu na halach produkcyjnych i/lub magazynach. Wdrożenie polega na: przeprowadzeniu wizji lokalnej w przestrzeni docelowej (magazyn, zakład produkcyjny), przeanalizowaniu warunków montażu systemu, omówienie zasad współpracy z klientem, komplementacji sprzętu (zgodnej z wymaganiami klienta) oraz finalnie samej instalacji systemu lub nadzoru pracy podwykonawców. Jeśli interesuje Cię świat nowoczesnych technologii i ciekawi jak zorganizowane są zakłady czołowych międzynarodowych firm produkcyjnych, to właśnie Ciebie szukamy.

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • 1. Przeprowadzanie wdrożeń systemu Indoorway u klientów (hale produkcyjne, magazyny) - montaż (lub nadzór montażu) infrastruktury pomiarowej, konfiguracja parametrów oprogramowania
  • 2. Ustalanie warunków technicznych wdrożenia z klientem - dostosowanie montażu i projektu instalacji do potrzeb klienta i warunków na obiekcie
  • 3. Przygotowywanie i kompletowanie elementów infrastruktury pomiarowej niezbędnej do przeprowadzenia wdrożenia na bazie wymagań klienta i ustalonej specyfikacji z działem sprzedaży Indoorway
  • 4. Prowadzenie dokumentacji wdrożeniowej

Wymagania

  • 1. Podstawowa wiedza z zakresu technologii (m.in. elektronika, elektrotechnika, telematyka)
  • 2. Samodzielność i odpowiedzialność za wyniki pracy
  • 3. Dobre zarządzanie własną pracą i umiejętność koordynacji pracy innych (zarówno osób z innych działów firmy, jak i pracowników klienta)
  • 4. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, wysoka kultura osobista
  • 5. Gotowość na wyjazdy i delegacje (wyjazdy do zakładów produkcyjnych w innych miastach na terenie Polski – 2-3 dni w tygodniu)
  • 6. Umiejętność obsługi pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • 7. Prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • 1. Doświadczenie w pracy w halach produkcyjnych lub magazynach przyprodukcyjnych - w służbach utrzymania ruchu lub jako instalator pracujący jako kontrahent
  • 2. Obsługa programów typu AutoCad, w podstawowym zakresie
  • 3. Uprawnienia do pracy na wysokości
  • 4. Uprawnienia elektryczne SEP
  • 5. Uprawnienia do obsługi podestów ruchomych
  • 6. Doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem

Oferujemy

  • 1. Wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętności (3000 - 4500 zł netto)
  • 2. Diety oraz dodatki za wyjazdy
  • 3. Umowa zlecenie lub B2B
  • 4. Opiekę medyczną Medicover
  • 5. Kartę Multisport (za dopłatą)
  • 6. 26 dni pełnopłatnej przerwy w świadczeniu usług
  • 7. Płatne chorobowe
  • 8. Elastyczne godziny pracy (szanujemy swoją pracę, ale rozumiemy, że istnieje też życie poza nią), w tym pracę zdalną w miarę możliwości i potrzeb projektu
  • 9. Biuro w dogodnej lokalizacji przy Rondzie Daszyńskiego
  • 10. Dobrze zaopatrzoną spiżarnię w biurze
  • 11. Odpowiedni sprzęt komputerowy
  • 12. Możliwości rozwoju i pracy z nowymi technologiami z obszaru IoT

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa zlecenie / o dzieło

Dla kogo

student,absolwent

Wykształcenie

  • automatyka i robotyka
  • elektronika i telekomunikacja
  • elektrotechnika
  • logistyka
  • mechanika
  • mechatronika
  • transport
  • zarządzanie i inżynieria produkcji

Języki

  • angielski (średnio-zaawansowany)

Wynagrodzenie

3500 - 5200 PLN

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU