Dodano: 2020-12-02 Mars - lider branży FMCG w Polsce - organizuje 8 grudnia otwarte wydarzenie online dla studentów pod nazwą Mars Open Talks.

MARS OPEN TALKS OPIS PROGRAMU:

Mars Open Talks to inicjatywa Współpracowników Mars mająca na celu dzielenie się wiedzą ze wszystkimi studentami.

Zaineresowani dowiedzą się jak  od środka wygląda praca jednej z największych firm FMCG na świecie

Trenerzy wprowadzą  w świat społecznie odpowiedzialnego biznesu, w trakcie 5 wirtualnych spotkań.

OPIS PIERWSZEGO WYKŁADU DOT. SPRZEDAŻY

  • Kto tworzy takie marki jak: M&M’S®, SNICKERS® czy PEDIGREE®?
  • Jak wygląda dzień z życia osoby pracującej w dziale sprzedaży międzynarodowej firmy?
  • Na czym polegają techniki sprzedażowe, trade marketing, negocjacje?

Na te i inne pytania uzyskasz odpowiedź w pierwszym z cyklu webinarów Mars Open Talks! Czeka na Ciebie mocna dawka praktycznej wiedzy, insightów, business case’ów i przede wszystkim możliwość zadania pytań osobom, które tworzą marki uwielbiane na całym świecie!

Link do rejestracji: www.bit.ly/mars-open-talks-1

Link do wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/373193893943688

Pamiętaj! Spotkamy się online już 8 grudnia o 16.00!

 Link do transmisji otrzymasz w dniu wydarzenia.

HARMONOGRAM: MARS OPEN TALKS #1: Jak Snickers trafił do Twojej kieszeni? Rozmawiamy o sprzedaży w FMCG.16.00-17:30 TALK 1 „O podróży gumy Orbit do Twojego koszyka, czyli jak zostać Specem od Kasy” Najważniejszą kompetencją, którą posiada każdy w dziale sprzedaży Mars Wrigley to bycie Specem –specem od kasy, specem od impulsu, specem od przekąsek i łakoci. Jeśli chcesz dowiedzieć się, do czego służy ta kompetencja i w jaki sposób pomaga w zachęcaniu konsumenta do włożenia „czegoś słodkiego”, „czegoś do przekąszenia” tuż przed wyjściem ze sklepu do swojego koszyka, zapraszamy na spotkanie już 8 grudnia! Dowiesz się, co kryje się pod pojęciami ekspozycja, impulsowość zakupów czy konwersja koszyków. Opowiemy Ci, w jaki sposób odpowiadamy na zmieniająca się rzeczywistość w handlu i w strefie kasy –tam, gdzie znajduje się serce sprzedaży produktów impulsowych. Co najważniejsze, odkryjesz, kim jest, czym zajmuje się, co i JAK sprzedaje „Spec od Kasy”, a także będziesz miał okazję zadać nam nurtujące Cię pytania odnośnie najsłodszej kategorii na świecie! Trenerzy: Justyna Zielska, Key Account Manager Adrian Szulik, Key Account Manager

17:30-19.00 TALK 2 „Jeden dzień z życia Key Account Managera, czyli jak od kuchni wygląda praca w Dziale Sprzedaży”

Zapraszamy Cię na praktyczny warsztat o SPRZEDAŻY i NEGOCJACJACH –uchylimy rąbka tajemnicy i opowiemy, jak wygląda dzień w Dziale Sprzedaży FMCG oraz czym na co dzień się zajmujemy. Podzielimy się z Tobą praktycznymi przykładami negocjacji biznesowych, które przydają się nie tylko przy stole negocjacyjnym. ;) Warsztaty będą prowadzone częściowo w formie interaktywnej, a uczestnicy będą mogli poczuć prawdziwy dreszczyk adrenaliny, zarabiając lub tracąc na inwestycjach. Przekonacie się, dlaczego to właśnie o dziale sprzedaży mówi się, że jest sercem każdej firmy. Trenerzy: Magda Rzepecka, Key Account Manager Michał Głowacki, Key Account Manager