Przed nami kolejne zajęcia online w ramach cyklu Digital Dragons Academy. W sobotę 13 listopada nasi prowadzący przybliżą tematykę Game Design: Level & Gameplay. Zarejestruj się już teraz. Startujemy jak zawsze o godzinie 10.00.
Dodatkowo:
Zapisz się na Konsultacje CV
Nie zapomnij o konkursie!
Wykłady
Tematyka na sobotę 13.11.2021:
10.00 Maciej Jaroszewicz (The Knights of Unity)
Dlaczego zrobienie własnej gry to najlepszy i najgorszy pomysł na jaki można wpaść?
11.00 Piotr Cieślak (Anshar Studios)
Jak być sprytnym w pracy: narzędzia dla designerów.
12.00 Robert Barc (Wooden Alien SA)
Rozszerzalna Itemizacja: czyli jak podbić retencję projektując przedmioty.
Anshar Studios
Piotr Cieślak
Jak być sprytnym w pracy - narzędzia dla designerów
Czym odznacza się dobry dialog w grze? Jak projektować dialogi w grach, aby nie zmęczyć gracza nadmiarem tekstu, a zarazem przekazać wszystkie ważne informacje? W trakcie prezentacji omówię zasady konstrukcji dialogów w grach. Pokażę, jakie zabiegi wykorzystują twórcy gier do budowy relacji między postaciami – od sympatii po nienawiść.
Wooden Alien SA
Robert Barc
Rozszerzalna Itemizacja: czyli jak podbić retencję projektując przedmioty.
Gry RPG często kładą duży nacisk na itemizację, jednakże niektóre systemy itemizacji mają większy potencjał niż inne, co często przekłada się na długotrwałą retencję gry. W tej prelekcji przejdziemy przez case-study gier o wysokiej retencji (Diablo 2 oraz Path of Exile) w celu zidentyfikowania elementów, które sprawiły, że te gry odniosły długotrwały sukces.
Pamiętaj o naszym konkursie!
Do wygrania dwie konsole Nintendo Switch. Uczestnicz w każdym wykładzie i dziel się opinią, by zdobyć szansę na wygraną.
Co musisz zrobić, aby wziąć udział?
Szczegółowy regulamin konkursu: