Analityk Biznesowy
Sagitum S.A.
Rzeszów, Podkarpackie

praca 11 lutego, 10:55

Opis stanowiska

W Sagitum S.A. tworzymy przestrzeń dla Twojego rozwoju. Razem z nami możesz uczestniczyć w projektach wykorzystujących zintegrowane systemy zarządzania ERP, rozwiązania typu workflow, Business Intelligence, systemy produkcyjne, zagadnienia związane z IoT czy rozwiązania infrastrukturalne. Chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, doceniamy również nowe inicjatywy i pomysły. Jeżeli chcesz wspólnie z nami kreować innowacyjne rozwiązania i tworzyć nową informatyczną rzeczywistość, prześlij swoje cv wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych i dołącz do nas!

Obowiązki osoby zatrudnionej

  • Tworzenie specyfikacji wymagań biznesowych,
  • Przygotowywanie dokumentacji analitycznej i projektowej niezbędnej do wdrożenia,
  • Prowadzenie analizy przedwdrożeniowej,
  • Analiza wymagań klienta pod kątem ich wykonalności,
  • Współudział w opracowaniu technicznej koncepcji rozwiązania,
  • Koordynacja wdrożenia systemu we współpracy z odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi,
  • Ścisła komunikacja z działem IT,
  • Zapewnienie wsparcia analitycznego na etapach testowania oraz wdrożeń systemów,
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji dla aplikacji i systemów.

Wymagania

  • Zaangażowanie, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność komunikowania się z partnerami biznesowymi,
  • Umiejętność współpracy z zespołami programistycznymi i wdrożeniowymi w procesie tworzenia systemów informatycznych,
  • Umiejętność zbierania, syntetyzowania i dokumentowania wymagań biznesowych,
  • Znajomość opisywania i mapowania procesów,
  • Nowoczesne spojrzenie na narzędzia informatyczne i rozwiązywanie problemów,
  • Znajomość systemów klasy ERP,
  • Doświadczenie w pracy z bazami danych (MS SQL, My SQL),
  • Umiejętność zajmowania się kilkoma projektami jednocześnie,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Bardzo dobra znajomość programów MS Office,

Mile widziane

  • Mile widziana znajomość systemów klasy BPMN

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc wykwalifikowanych specjalistów,
  • Umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia np. B2B,
  • Możliwość realnego udziału w sukcesie firmy, z perspektywą rozwoju zawodowego,
  • Możliwość pracy z najnowszymi technologiami IT dostępnymi na rynku,
  • Udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje i wiedzę,
  • Przyjazną atmosferę pracy w pozytywnie nastawionym, zgranym i ambitnym zespole,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Kartę MultiSport.

Rodzaj oferty

praca

Wymiar

pełny etat

Forma zatrudnienia

umowa o pracę

Dla kogo

absolwent

Wykształcenie

  • automatyka i robotyka
  • elektronika i telekomunikacja
  • elektrotechnika
  • informatyka
  • mechatronika
  • zarządzanie i inżynieria produkcji

Wymagane dokumenty

Curriculum vitae

Sposób aplikacji

WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU